تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

به گزارش رسانه هاي خبري وکيل VIP، بهترين وکيل پايه يک دادگستري، سايت vakil.vip که يک سايت ارائه خدمات حقوقي به صورت تخصصي بوده در حاليکه يک وکيل پايه يک دادگستري نهايتا در يک يا دو حوزه خاص مي تواند به صورت تخصصي فعاليت نمايد، اما يک موسسه حقوقي با دارا بودن دپارتمان هاي تخصصي مختلف و بهره مندي از خدمات مجموعه اي از وکلا، حقوقدانان و کارشناسان ارشد مي تواند مجموعه از از خدمات تخصصي حقوقي را به جامعه هدف خود عرضه نمايد است با ارائه سرويس‌ها و خدمات جديدي در اين حوزه قصد دارد ارائه خدمات حقوقي به صورت تخصصي و استفاده از خدمات حقوقي انحصاري و متخصص در زمينه فعاليت هاي عمومي و خاص را تسهيل کند.

اولين قدم در هر پرونده حقوقي يا کيفري انتخاب بهترين وکيل پايه يک دادگستري در مشهد است. انتخاب بهترين وکيل از مهمترين اقداماتي است که براي حل مشکلات حقوقي بايد در نظر بگيريد. معيار انتخاب يک وکيل حرفه اي، شخصي است که تخصص او در دعوي مورد نظر شما باشد که به وي، وکيل متخصص يا وکيل VIP مي گويند. با توجه به بزرگي دادخواست‌هاي حوزه هاي مختلف، يک وکيل vip بايد از پيچيدگي موضوعات مربوط به اين موارد آگاهي کافي داشته باشد تا بتواند به درستي حقوق موکل را ادعا و بازيابي کند.

همچنين يک وکيل متخصص دعاوي خصوصي و عمومي مي‌تواند تمام جوانب موضوع اختلاف را ارزيابي کرده و با توجه به پرونده موکل خود، از آن دفاع کند. يکي از خصوصيات مهم وکيل خوب در موسسه وکيل وي آي پي، دانش حقوقي متناسب با نوع تخصص حرفه اي خويش است. ملاک شما براي انتخاب بهترين وکيل در مشهد چيست؟ مدير عامل موسسه وکيل VIP در زمينه ضرورت‌ها و دلايل راه‌اندازي اين وب‌سايت گفت: «با توجه به رشد روش هاي اقتصادي نوين، تنوع معاملات اقتصادي و سرعت پيشرفت علم و اطلاعات در جهان، اقدام به ايجاد 8 دپارتمان تخصصي حقوق در جهت رفع نياز هاي حقوقي جامعه نموده است و هر کارشناس ارشد يا وکيل فقط در حوزه تخصصي خود مبادرت به ارائه مشاوره، وکالت و يا ساير خدمات حقوقي مي نمايد که مسلما نقش مهمي در ارتقا کيفيت و موفقيت خدمات حقوقي مورد نظر با کمترين هزينه هاي جاري را داشته و باعث مي شود تا حضور وکيل در اجتماع بيشتر از گذشته احساس شود.»

وکلاي مجموعه وکيل vip متخصص و وکيل پايه يک دادگستري مشهد در زمينه  هاي خانواده (طلاق، نفقه، اجرت المثل، مهريه نفقه فرزند، اثبات عسروحرج زوجه)، ملکي (تخليه، خلع يد، تصرف عدواني و…)، کيفري (توهين، افترا، تهديد، فحاشي، مواد مخدر، کلاهبرداري اينترنتي، ضرب وجرح، قتل، سرقت و …)، کميسيون ماده 100، حقوقي و… مي باشند و مي توانند به شما مشاوره حقوقي آنلاين فوري و مشاوره حقوقي تلفني 24 ساعته بدهند. قبول وکالت، مشاوره حضوري و غيرحضوري درحوزه‌هاي مختلف حقوقي، کيفري، ثبتي، ملکي، مهريه، طلاق و … که تخصص مجموعه وکيل وي آي پي مي‌ باشد که با پشتکار توانسته خود را در زمره بهترين وکيل مشهد قرار دهد.

مجموعه وکيل وي آي پي، پرونده‌‌هاي بسياري در دعاوي، وکيل خانواده (اثبات زوجيت، انکار زوجيت، اثبات نسب، نفي نسب، اثبات کفالت، اثبات رجوع، ثبت واقعه رجوع، ثبت واقعه طلاق، اجازه ازدواج، الزام به بذل مدت، الزام به ثبت ازدواج، استرداد جهيزيه، اعلام تمکين)، وکيل ملکي (اثبات مالکيت، اثبات وقفيت، اثبات توليت موقوفه، اثبات شراکت، اثبات حق ارتفاق و انتفاع، اثبات نسق زارعانه، اثبات حريم ملک، خلع يد، تسليط يد، قلع و قمع مستحدثات و نزع اشجار)، ارث (دعاوي مربوط به وصيت، اثبات وصيت تمليکي، اخراج ثلث، تنفيذ وصيت نامه، رد وصيت نامه، تحويل موصي به، عزل وصي از وصايت)، وکيل امور حسبي ( اثبات کفالت، حکم کفالت و سرپرستي، صدور حکم رشد، صدور حکم حجر، رفع حجر) و … موفق عمل کرده است. وکيل VIP (وکيل متخصص)، وکيلي است که درحوزه کاري خود در علم حقوق داراي مهارت و تجربه کاري وموفقيت بالايي باشد. يکي از مهم‌ترين موضوعات و نقاط مهم در انتخاب وکيل اين است که شخصي که قرار است پرونده‌اي به‌عهده بگيرد تخصص و دانش کافي در اين حوزه داشته باشد و به اين دليل امر وکالت يک مسئله کاملاً تخصصي مي‌باشد. مجموعه وکيل VIP با به کارگيري بهترين وکيل پايه يک دادگستري، سالهاست ارائه دهنده خدمات حقوقي به صورت تخصصي بوده است.

معيار انتخاب يک وکيل حرفه‌اي، شخصي است که تخصص او در دعوي مورد نظر شما باشد که به وي، وکيل متخصص يا وکيل VIP مي‌گويند. اين مجموعه داراي سابقه وکالت در پرونده‌‌ هاي مربوط به دعاوي کيفري و حقوقي مي‌باشد. وکلاي متخصص شامل وکيل طلاق، وکيل ملکي، وکيل امور حسبي، وکيل ارث، وکيل امور مالي، وکيل امور ثبتي، وکيل خانواده و … مي‌باشد. بهترين وکيل را براي دعوي حقوقي يا کيفري خود از وکيل وي آي پي بخواهيد. گفتني است موسسه وکيل VIP، به مناسبت اين رونمايي، اقدام به تاسيس موسسه حقوقي وکيل VIP کرده و علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بيشتر در زمينه فعاليت‌ها و خدمات آن مي‌توانند به سايت موسسه وکيل VIP به آدرس vakil.vip مراجعه کنند.

ارتباط با وکيل وي آي پي: تلفن مشاورين حقوقي: 09152491040 09152491050 تلفن دفتر: 37063330-051

آدرس: بلوار کلاهدوز‌ _ کلاهدوز 54 ساختمان جام‌جم طبقه مثبت‌3 اداري واحد 314

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 119 تاريخ : شنبه 28 آبان 1401 ساعت: 18:53

شلف و انواع آن

اين روزها از کلمه ي شلف در زمينه ي دکوراسيون زياد به گوشتان خورده و قطعا سوال شلف چيست؟ برايتان به وجود آمده. شلف قفسه ها يا طاقچه هاي کوچکي هستند که نقش کاربردي در زيباسازي و مرتب سازي فضا دارند. آنها از جنس ها، اشکال و رنگ هاي مختلف ساخته شده اند.جنس اين دکورهاي تزييني زيبا از چوب معمولي يا ام دي اف يا هايگلاس يا از جنس فلزات مختلف است.

از شلف ها مي توان در مکان هاي مختلف منزل يا محل کار از انواع دکورهاي فلزي و چوبي استفاده کرد.با توجه به طرح ها و مدل هاي متنوعي که دارند نظر هر بيننده ي طالب زيبايي را به خود جلب ميکنند.وجه شباهتي که در همه آنها وجود دارد اين است که کادر بندي خاصي وجود ندارد و اتصالاتشان مشخص نيست.

مزيت هاي استفاده از شلف چيست؟

شلف هاي فلزي را براي آشپزخانه، حمام، يا موارد مصرفي که نياز است بار زيادي را تحمل کنند، مي سازند. يک طاقچه فلزي اگر زمينه ي مناسبي داشته باشد و با وسايل تزييني پر شده باشد ميتواند جلوه هاي زيبايي به فضاي شما ببخشد.بعضي از طرح هاي خلاقانه اين قابليت را دارند تا فضاهاي بدون استفاده و ناقص را با خطوط فلزي که ايجاد ميکند آن فضا را از حالت يکنواختي در بياورد.

همچنين با استفاده از فلز مستوان صندلي هايي با متريال و فانتزي هاي خاص ايجاد کرد که مي تواند به راحتي فرم دلخواه شما را ايجاد کند. و همچنين مي توان با نورپردازي هاي زيبا بدون ايجاد شکل و شماي خاص و تنها با يک المان فلزي بهترين جلوه ويژه را بوجود آورد.

 

انواع مختلف شلف ها

  1. شلف فلزي:

شلف هاي فلزي مي توانند، مقاومت بيشتري براي تحمل وزن بالاي از اجسام مانند کتاب و.. را داشته باشند.

  1. شلف چوبي:

به طور معمول در محيط نشيمن و پذيرايي و محيط کار ميتوان از اين دسته قفسه ها استفاده کرد.اين نوع شلف هم زيبايي خاصي دارد و هم از دوام و استحکام خاصي برخوردار است.

  1. شلف ديواري:

به کار بردن طرح هاي ساده و کلاسيک و قرينه سازي به شکل مکعب هاي مختلف و همچنين قفسه هايي با طرح هاي دلنشين، ظاهري آرام و مدرن را به فضاي شما مي بخشد. استحکام شلف ديواري بالا و نگهداري از آن راحت است.به خصوص قفسه هاي ديواري که لبه هاي عريض تري دارند، ميتوان از فضاي بيروني آن براي تزيينات دکوري استفاده کرد.

  1. شلف باکس:

شلف باکس يکي زيباترين انواع شلف هاست که در هر نوع منزل و يا حتي محيط کاري مي توان از آنها به بهترين شکل ممکن استفاده کرد. اين نوع از شلفها داراي ديواره هايي براي محافظت از سقوط اشياء قرار داده شده بر روي آنها هستند.

  1. شلف ايستاده

 

شلف‌ها چگونه نصب مي‌شوند؟

شلف‌ها به‌وسيله پيچ و رول پلاک به ديوار متصل مي‌شوند و محل اتصال آن‌ها به ديوار به هيچ عنوان پيدا نيست. اصولاً براي نصب شلف‌ها بخشي از ديوار را انتخاب مي‌کنند که کاملاً مسطح باشد. همچنين تداخلي براي ساير وسايل و تجهيزات خانه ايجاد نکند.

کاربرد شلف چيست؟

علاوه بر اينکه بعنوان طاقچه براي اشياء مختلف استفاده مي شود، براي مکان هايي که با کمبود جا مواجه اند به عنوان ديوار جانبي مورد استفاده قرار ميگيرد. براي نظم دهي محيط آشپزخانه از قفسه هاي کوچک که نقش کابينت را بازي ميکنند و همچنين براي نظم دهي و داشتن ظاهري زيبا در محيط حمام هم ميتوان از اين شلف ها استفاده کرد. و از شلف هاي چوبي براي کار هاي ظريف مانند قرار دادن شمع، عروسک، لوازم شخصي سبک و… استفاده مي شود.شلف ها بر خلاف ظهر زيبا و ظريفشان بسيار با کيفيت و مقاوم بوده و بر خلاف تصور مي توانند ساليان دراز به زيبا تر شدن خانه ها بپردازند.

شلف را چگونه تزئين کنيم؟

موضوع ديگري که در مورد شلف‌ها هميشه مطرح مي‌شود اين است که چگونه بايد آن‌ها را تزئين کنيم. بعضي شلف‌ها صرفاً به منظور کاراي تزئيني به کار برده مي‌شوند اما برخي به دلايل کاربردي‌تر همچون قفسه‌اي براي کتاب اجرا مي‌شوند. در استفاده از المان‌هاي تزئيني روي شلف محدوديتي نمي‌توان در نظر گرفت. استفاده از انواع گلدان در شکل و هندسه‌هاي مختلف، استفاده از قاب عکس در کنار چند تا کتاب و همچنين بهره بردن از چند مجسمه مي‌توان ايده‌هايي جالبي به دست دهد.

  • شلف ها چون داراي پيچ هاي قابل مشاهده نيستند، زنگ زدگيپيچ ها به کندي صورت مي گيرد.
  • شلف ديواري امکان ايجاد فضايي لوکس براي قرار دادن اشياي زينتي را به شما مي دهد.
  • شلف ديواري تزيين ديوار اتاق ها و يا سالن پذيرايي را بصورت مينيمال، ساده و شيک در مي آورد.
  • امکان ترکيب باکس و شلف به سليقه خود و ترکيب رنگ متفاوت براي ايجاد فضايي رومانتيک بر روي ديوار ها.
  • شلف ديواري قفسه بندي اتاق، آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق کودک را به خوبي انجام ميدهد.
  • شلف ديواري مي تواند قفسه بندي و دکوراسيون اماکن اداري، فروشگاه ها و غرفه هاي نمايشگاهي را نيز انجام دهد.
  • شلف ديواري امکان استفاده به عنوان ميز تلويزيون و ميز تلفن را به شما مي دهد.

انواع شلف ديواري

شلف ديواري انواع مختلفي دارد که در اين مطلب چند نمونه از آن را به شما معرفي مي‌کنيم:

1. شلف‌هاي توکار

قفسه‌هاي تعبيه‌شده در کنج‌ها، گوشه‌هاي ديوار، طاقچه‌ها و هرجايي که تورفتگي دارد، قابل نصب هستند؛ بنابراين وقتي فضا کم است استفاده از اين شلف‌ها خيلي کمک‌کننده است. در تصوير زير يک شلف کلاسيک و توکار نمايش‌داده‌شده است که تخته‌هاي يکپارچه در تمام طول بخش فرورفته ديوار قرار دارند.

طراحي شلف‌هاي کم‌ ارتفاع ميتواند باعث زيبايي بصري شوند؛ درحالي‌که فضاي کف زمين را خالي باقي مي‌گذارد. اين شلف تعبيه‌شده که درست نزديک کف کار گذاشته مي‌شود، از يک فضاي اضافي استفاده هوشمندانه مي‌کند.

نکته: با افزودن شيشه‌هاي کشويي از اشيا مورد‌علاقه خود محافظت کنيد.

?. شلف‌هاي شناور

همان‌طور که از نام آن پيداست، به نظر مي‌رسد اين شلف‌ها روي ديوارها شناور هستند. آنها معمولاً هيچ پيچ يا لولاي قابل‌مشاهده‌اي ندارند و روشي شيک براي نشان‌دادن خريدهاي ارزشمند و آثار هنري هستند. اين شلف‌ها که به آنها شلف‌هاي جعبه پيچشي نيز گفته مي‌شود، از چوب مهندسي شده با پشتيباني از براکت داخلي ساخته شده‌اند و به‌راحتي قابل‌حمل هستند. با استفاده از شلف‌هاي چوبي باز شناور ظرافت به يک ديوار آجري ساده زيبايي بخشيده ميشود. شلف‌هاي شناور مي‌توانند در طرح‌هاي مختلفي باشند. نصب اين شلف‌ها بر ديوار جلوه متفاوتي به خانه شما مي‌بخشد.

?. شلف‌هاي آويزان

اين  مدل شلف ديواري با استفاده از براکت‌هاي ساخته شده از فلز، چوب يا ساير ابزار مناسب از سقف يا ديوار آويزان مي‌شوند. در تصوير زير، صفحه قفسه‌بندي که بر روي براکت‌هاي فولادي نصب شده است، ظروف را نگه مي‌دارد و به‌عنوان يک پارتيشن در فضاي نشيمن با پلان باز قرار مي‌گيرد.

شلف‌ ديواري چوبي از طناب‌هاي گره‌دار ضخيم آويزان شده‌ است و حال و هواي عالي و خودماني را در اتاق کودکان ايجاد مي‌کند. آنها براي نگهداري اسباب‌بازي‌ها و کتاب‌‌هاي سبک‌وزن و ساير اشيا مشابه مناسب هستند، اما نبايد وسايل سنگين روي آن‌ها بگذاريد.

?. شلف‌هاي گوشه‌اي

يکي از انواع شلف ديواري شلف‌هاي گوشه‌اي هستند؛ اگرچه اين شلف‌ها گوشه‌اي ناميده مي‌شوند، اما تنها به گوشه‌ها محدود نمي‌شوند. مي‌توان آنها را در نقاط و مکان‌هاي تنگ‌تر با فضاهاي باز يا بسته، روي زمين يا ديوار آويزان کرد. براي ساخت اين قفسه‌ها مي‌توان از چوب جامد، چوب مهندسي شده، چوب لايه‌اي، پلاستيک و مواد ديگر استفاده کرد.

از  شلف‌هاي گوشه‌اي مي‌توان در گوشه‌هاي زير راه‌پله که دسترسي به آنها سخت است استفاده مفيدي کرد. اين يک طراحي هوشمندانه براي به حداکثر رساندن فضاي ذخيره‌سازي بدون اشغال فضاي زياد است.

?. شلف‌هاي مستقل يا قابل‌حمل

شلف‌هاي قابل‌حمل براي ويترين و به‌عنوان فضايي براي ذخيره‌سازي ايده‌آل هستند. اين شلف‌ها را به‌راحتي مي‌توان جابه‌جا کرد (برخي از آنها داراي چرخ هستند). استفاده از چوب بامبو  براي ساخت اين نوع شلف انتخاب خوبي است و مينيمال دکوراسيون اتاق نشيمن را تکميل مي‌کند.

?. شلف‌هاي پايه ثابت

اين شلف‌ها که به‌عنوان شلف‌هاي معلق نيز شناخته مي‌شوند، روي جفت براکت‌هاي جداگانه قرار مي‌گيرند. از آنها مي‌توان جداگانه يا در ترکيب با چندين براکت براي تشکيل يک سيستم قفسه‌بندي چند واحدي استفاده کرد. اين مدل داراي براکت‌هاي فلزي است که مستقيماً به صفحه‌ پشت آن متصل مي‌شود.

آنها وسيله‌اي عالي براي نگهداري ظروف شيشه‌اي هستند. در صورت نياز مي‌توانيد به‌راحتي قفسه و براکت‌هاي آن را جدا کنيد. اين شلف‌ها در بازار موجود هستند.

اين نوع شلف امکانات بي‌پايان و فضاي ذخيره‌سازي زيادي را ارائه مي‌دهد. از اين مدل شلف با اندازه‌ها و اشکال مختلف مي‌توان به‌عنوان شلف ديواري آشپزخانه استفاده کرد. همچنين مي‌توان از شلفي به‌عنوان جزيره موقت يا پيشخوان صبحانه استفاده کرد.

چند ايده براي چيدمان بهتر انواع شلف‌ ديواري

اگر به دنبال ايده‌هايي براي چيدمان شلف ديواري هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد.

  • از کتاب استفاده کنيد زيرا گرما را به خانه مي‌آورد.
  • بر اساس تئوري موجود، تعداد وسايل بهتر است مضرب عدد فرد باشد زيرا تعادل ايجاد مي‌کند و چشم‌نوازتر است.
  • از وسايل با اندازه‌هاي متفاوت استفاده کنيد تا حس جريان داشتن را به خانه آوريد.
  • از وسايل سراميکي استفاده کنيد تا دکوري چشم‌نواز ايجاد کنيد.
  • از يک تناژها و سايه‌هاي مشابه از يک رنگ استفاده کنيد تا هماهنگي و چشم نوازي خلق کنيد.
  • از گل‌وگياه استفاده کنيد تا به خانه طراوت و تازگي ببخشيد.

آشنايي با انواع شلف ديواري و نقش آن در ديزاين منزل

شلف ديواري را مي توان به عنوان يکي از اجزاي مهم در دکوراسيون داخلي نام برد که تاثير زيادي بر زيبايي ظاهري محيط مي گذارد.اين طاقچه هاي مدرن، فضاي اطراف را از يکنواختي به ظاهري شيک و زيبا تبديل مي کنند.شما مي توانيد از اين محصول جهت تزيين ديوارهاي منزل خود استفاده کنيد.

از طرفي ناگفته نماند که بسياري از افراد از اينگونه شلف ها جهت پوشاندن عيب و نقص هاي ديوار خانه خود، بهره مي برند.روش هاي استفاده از شلف ديواري آنچنان زياد است که شما مي توانيد از مدل هاي چند تکه آن در بخش هاي مختلف محيط استفاده کنيد.جا دارد که بگوييم المان هاي زيادي در مورد راهنماي خريد اين محصول وجود دارند تا فرآيند تهيه آن را براي شما آسان تر کنند.

اگر به عنوان خريدار درصدد تهيه محصولي مانند: شلف ديواري هستيد، بايد تمامي نکات مهم هنگام خريد اين محصول را رعايت نماييد.البته امروزه بسياري از افراد، علاقه مند به خريد اينترنتي اين محصول کاربردي هستند.شما هم مي توانيد از طريق خريد اينترنتي، اين محصول را از فروشگاه هاي آنلاين معتبر تهيه نماييد. در ادامه شما را به شناخت بيشتر انواع شلف هاي ديواري و کاربرد آنها در دکوراسيون منزل، ترغيب مي کنيم.

مدل شلف ديواري پذيرايي

يکي از مواردي که امروزه در دکوراسيون منازل از آنها بسيار استفاده مي شود، انواع شلف ها هستند. شلف ها در واقع قفسه هايي مي باشند که روي ديوار نصب مي شوند و انواع متفاوتي دارند. از لحاظ جنسي نيز آنها مي توانند از چوب، پلاستيک و فلز تهيه شوند. هر کدام از موارد فوق داراي مزيت ها و معايبي مي باشند.

انواع شلف چوبي

يکي از انواع شلف که امروزه بسيار پرکاربرد مي باشد، شلف چوبي است. از اين موارد براي قرار دادن اکسسوري هاي سبک استفاده مي شود. قيمت شلف هاي چوبي نسبت به نمونه هاي فلزي کمتر است.

البته بايد اين مورد را نيز در نظر داشته باشيد که شلف هاي چوبي زيبايي زيادي دارند و در اغلب دکوراسيون ها مي توان از آنان بهره برد.

شلف گوشه ديوار

شلف ها داراي سبک ها و مدل هاي مختلف هستند. به طور مثال نمونه هايي از آنان که گوشه ديوار نصب مي شوند، علاقه مندان زيادي را به سمت خود جلب مي کنند. اين موارد اغلب سه گوش بوده و به صورت طبقاتي ارائه مي گردند. البته بايد در نظر داشته باشيد که از لحاظ رنگي، تنوع در آنها زياد است.

شلف ديواري ساده و شيک

براي خريد يک شلف ساده و شيک لازم است تا حتما به نوع دکوراسيون خود دقت نماييد. براي خانه هايي که داراي دکوراسيون مدرن هستند، اغلب توصيه مي شود تا از شلف هاي فلزي استفاده شود. اين موارد جدا از اينکه دوام خوبي دارند، مي توانند وزن اجسام سنگين را نيز به خوبي تحمل نمايند.

شلف ديواري شيک

شلف ها جز وسايل دکوري شيکي محسوب مي شوند که امروز علاقه مندان زيادي را نيز به سمت خود جلب نموده اند. آنها مي توانند از جنس هاي متفاوتي تهيه شوند. به طور مثال شما مي توانيد نمونه هاي پلاستيکي را در بازار مشاهده نماييد که وزن کمي داشته و براي نگهداري اجسام سبک مورد استفاده قرار مي گيرند.

شلف ديواري اتاق خواب

اگر براي اتاق خواب خود قصد تهيه يک شلف خوب و کاربردي را داريد، در گام اول لازم است تا بررسي نماييد، روي آن چه وسايلي قرار مي گيرد. سپس مدلي را انتخاب کنيد که با اتاق خواب شما سازگار باشد. موارد چوبي و فلزي گزينه هاي خوب و زيبايي هستند که اغلب در اتاق خواب ها مورد استفاده قرار مي گيرند.

انواع شلف ديواري پذيرايي

شلف هايي که امروزه در بازار وجود دارند داراي انواع متفاوتي هستند. اين بين برخي از موارد از ام دي اف تهيه شده اند. شلف هاي فوق نسبتا گران مي باشند اما شما مي توانيد به عنوان يک دکوري زيبا از آنها استفاده نماييد. در نظر داشته باشيد که وزن اين نوع شلف ها نيز سبک و کم مي باشد.

طبقه ديواري

اگر در اتاق هاي خود نياز به فضاي بيشتري براي قرار دادن کتاب، وسايل تزئيني و مواردي از اين قبيل داريد، مي توانيد از طبقه هاي ديواري کمک بگيريد. اين طبقه ها داراي سايز ها و جنس هاي متفاوتي هستند. با توجه به نياز خود مي توانيد گزينه مناسب را خريد کنيد. در اتاق خواب ها اغلب از نمونه هاي چوبي بهره گرفته مي شود.

طبقه ديواري اتاق خواب

اگر مايليد تا در اتاق خواب خود از طبقه هاي ديواري بهره ببريد، توصيه مي شود تا حتما به ساير المان هاي موجود در فضا نيز دقت نماييد. به طور مثال اگر از تخت و کمد چوبي استفاده مي کنيد،  توصيه ما استفاده از طبقه يا شلف هاي چوبي است.

شلف دکوري پذيرايي

مهمترين نکته اي که براي خريد شلف ديواري پذيرايي بايد مد نظر قرار دهيد، توجه به ظاهر و رنگ است.دکوراسيون پذيرايي بايد با شلف شما هماهنگ باشد. امروزه برخي از شلف هايي که در بازار وجود دارند، داراي قطعات مختلفي مي باشند که مي توان با توجه به سليقه خود به آنها نظم و شکل داد.

باکس ديواري آشپزخانه

شما مي توانيد از باکس هاي ديواري در هر کجاي منزل با توجه به نياز خود بهره ببريد. امروزه در آشپزخانه ها براي اينکه فضاي کاربردي بيشتري ايجاد شود از باکس هاي ديواري بهره گرفته مي شود. اين باکس ها اندازه هاي متفاوتي دارند و در انواع رنگ ها ارائه مي گردند.

انواع باکس آشپزخانه

شما مي توانيد از باکس ها و شلف ها در هر کجاي منزل استفاده نماييد. بسياري از افراد آنها را در آشپزخانه ها نصب مي نمايند. از همين رو مي توانند جاي بيشتري براي نگهداري وسايلي چون ادويه فراهم آورند. البته بايد دقت نماييد که اين شلف ها زيبايي محيط را نيز افزايش مي دهند.

و در پايان

انواع شلف ديواري براي زيباتر کردن خانه وجود دارند. شما مي‌توانيد با نصب شلف دکوري پذيرايي و انواع شلف به ديوار بخش‌هاي مختلف خانه، باسليقه بودنتان را به ديگر افراد ثابت کنيد! لحظه‌اي چشمانتان را ببنديد و شلف‌هاي مورد نظرتان را روي ديوار خانه تصور کنيد، درحالي‌که وسايل مورد علاقه‌تان هم روي آن چيده شده‌اند! با اين کار هم وسايل مورد علاقه‌تان را به نمايش مي‌گذاريد و هم فضاسازي بيشتري در خانه ايجاد مي‌کنيد.

 

https://www.sbnation.com/users/LaibaFinch4

https://www.liveinteet.ru/stat/ghabonaghashi.ir/

https://unsplash.com/@laibafinch4

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/5a108eb6-9414-409b-8dd1-24238072ce11/Asha-R

https://giphy.com/channel/LaibaFinch4

https://www.fanfiction.net/u/15556100/

https://seekingalpha.com/user/57134557/Idea

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/LaibaFinch4

https://justpaste.it/77nsl

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 119 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 10:38

قاب عکس چيست؟

قاب عکس به فضايي گفته مي شود که عکس داخل آن قرار مي گيرد. روي آن طلق يا شيشه قرار مي گيرد تا از عکس محافظت شود. معمولا برخي از آدم ها از قاب عکس به عنوان تزئين خانه و يا محل کار خود استفاده مي کنند.همانطور که مي دانيم طيف وسيعي از انواع قاب عکس ها در اندازه هاي مختلف در دسترس است. برخي از آنها مانند قابهاي چوبي، قابهاي سياه و سفيد و قابهاي فلزي بسيار پر طرفدار هستند. اين قابها ميتوانند به هر اثر هنري، قدرت و زيبايي ببخشند.

 

نکاتي براي انتخاب قاب عکس

 

  1. به جاي اينکه عکس را با قاب منطبق کنيد، تلاش کنيد که تناليته کلي عکس با قاب عکس هارموني داشته باشد.
  2. براي هنرهاي ساده و طبيعي يک قاب عکس روشن انتخاب کنيد. همچنين به ياد داشته باشيد که براي تصاوير رسمي و شيک از قابهاي تيره استفاده کنيد.
  3. قاب را متناسب با دکوراسيون فعلي اتاق انتخاب کنيد. اين موضوع، نسبت به هماهنگي عکس و قاب اهميت زيادي دارد پس قاب عکسي را انتخاب کنيد که دکوراسيون فعلي اتاقتان را کامل ميکند.

 

  1. دقت کنيد که رنگ قاب عکس، به رنگ ديوار شباهت نداشته باشد. در غير اينصورت برجستگي و زيبايي اثر هنري نشان داده نمي شود .
  2. رنگ غالب تصوير نبايد شبيه رنگ قاب باشد. در صورت تشابه اين دو، قاب بيشتر از عکس خود را نشان مي دهد و عکس به چشم نمي آيد.

 

کاربرد قاب عکس

قاب عکس ها کاربرد زياد و متفاوتي دارند . يکي از اين کاربردها قرار دادن عکس هاي خانوادگي در قاب است. قاب عکس هايي که سايز متوسطي دارند براي عکس هايي با سايز متوسط کاربرد دارند اصولا جنس اين سايز قاب ها فلزي است.

بعضي قاب عکس ها فانتزي هستند و قاب عکس خالي هم به آن ها گفته ميشود . اصولا عکس داخل اين قاب ها تم رنگي خاصي دارد يا حتي از يک گل ساده نيز استفاده مي شود . رنگ اين قابها معمولا سفيد است و براي ديزاين کردن فضاهاي خالي به کار برده مي شود.

قاب عکس هايي باسايز کوچک اصولا در اتاق کودکان و يا روي ميز يادگاري کاربرد دارد. فروشگاه قاب و نقاشي توليدکننده و پخش کننده انواع قاب عکس وپروفيلها و نيز ابزار و پروفيلهاي دکوراتيو در سطح کشور مي باشد.

نکات مهم براي خريد قاب عکس

 

 

اگر قصد خريد قاب عکس داريد حتماً به نکات زير توجه داشته تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

 

فريم قاب عکس

 اولين و مهم‌ترين نکته‌اي که هنگام خريد بايد به آن توجه داشته باشيد، فريم قاب عکس است. فريم يا سايز قاب عکس با توجه به عکس‌هاي موردنظر تعيين مي‌شود. شما مي‌توانيد قاب عکس را براي عکس‌هايي در همان اندازه و يا اندازه کوچک‌تر استفاده کنيد. البته اگر سايز قاب از سايز عکس موردنظر بيشتر باشد، بهتر است قاب عکس داراي پاسپارتو باشد تا نماي زيبايي ايجاد کند.

 

جنس قاب عکس

 

نکته بعدي که براي خريد بايد در نظر بگيريد، جنس قاب است. همان‌طور که گفته شد قاب عکس‌ها در جنس‌هاي مختلف چوبي، فلزي، پي وي سي و ... توليد مي‌شوند. جنس قاب معمولاً بر اساس سليقه شما انتخاب مي‌شود، اما مي‌توانيد بر اساس نوع عکس نيز براي انتخاب تصميم بگيريد.

 

قيمت قاب عکس

 

قيمت قاب عکس بسته به جنس کار، اندازه و جايي که از آن تهيه مي‌کنيد متغير است و از زير 100 هزار تومان تا يک ميليون و بيشتر، مي‌تواند متنوع باشد. براي مثال قيمت قاب ساده بدون پاسپارتو ( سايز 10 در 15 ) در لابراتوار چاپ نورقائم 59 هزار تومان است.

 

چيدمان قاب عکس

همانطور که قبل‌تر هم اشاره کرديم، يک روش جذاب براي نمايش عکس‌ها، استفاده از قاب‌هاي کوچک با چيدمان درست و اصولي استچند نمونه از چيدمان‌هاي پرطرفدار را با هم بررسي مي‌کنيم:

?چيدمان متقارن: در اين روش اصولا از يک قاب در وسط، و تعداد برابر قاب در طرفين استفاده مي‌شود. بايد توجه داشته باشيد که ابعاد قاب عکس‌هاي متقابل برابر باشد.

?چيدمان شبکه‌اي: اين چيدمان کاملا منظم و ساده است و مي‌تواند در تعداد ?، ?، ?تايي و … اجرا شود.

?. چيدمان پلکاني: اين روش همان‌طور که از نامش پيداست براي نصب قاب در راه پله‌ها کاربرد دارد و به صورت شيب‌دار در راستاي جهت پله‌ها چيده مي‌شود.

?. چيدمان ترکيبي: در چيدمان ترکيبي نيازي نيست ابعاد و محل نصب قاب‌ها برابر باشد. اما توجه داشته باشيد که تناسب و هماهنگي را رعايت کنيد و وزن بصري در قسمت‌هاي مختلف مشابه باشد.

کمي بحث دکوراسيون خانه را کنار بگذاريم و به کاربرد فوق‌العاده قاب عکس براي هديه اشاره کنيم. هديه درواقع نمادي از توجه و علاقه شما به شخص مقابلتان است. براي اين‌که نهايت توجه خود به دوست، خانواده يا همسرتان را نشان دهيد بهترين کار تهيه يک هديه خاص است. هديه‌اي که از کادوهاي دم‌دستي فاصله بگيرد و فکر شده باشد. در اين صورت مطمئنا حس بهتري به عزيزانتان منتقل مي‌کنيد.

 

يکي از هداياي جذاب قاب کردن لحظه‌اي خاطره‌انگيز است. مي‌توانيد عکسي از روزهاي شيرين عزيزانتان را چاپ و قاب کنيد تا علاوه بر کادويي جذاب، يک حس خوب هميشگي به او تقديم کنيد. حسي که با هر بار تماشاي قاب زنده مي‌شود. براي انتخاب عکس مي‌توانيد از موارد زير استفاده کنيد:

 

عکس هاي دوران کودکي

عکس هاي دوران مدرسه و جشن فارغ التحصيلي

سفرهاي به يادماندني

عکس‌هاي عاشقانه، نامزدي و ازدواج

عکس‌هاي دست‌جمعي خانوادگي

عکس جشن تولدها

موفقيت‌هاي فردي

عکس‌هاي دونفره

و

براي خريد قاب عکس علاوه بر ظاهر آن لازم است به کيفيت هم توجه شود. هيچ کس دلش نمي‌خواهد قاب عکسش با چند بار استفاده کج شود يا بشکند!

جنس قاب: همانطور که اشاره کرديم جنس قاب عکس مي‌تواند چوب، پلاستيک، رزين، pvc و … باشد. قاب عکس هاي pvc نسل جديد قاب‌هاست که نه مشکل جذب رطوبت و خوردگي چوب را دارد و نه شکنندگي رزين را. از طرفي ظاهر شکيل و تميزتري نسبت به مدل‌هاي پلاستيکي دارد.

لايه محافظ عکس: براي ماندگاري بيشتر عکس، و حفاظت آن از گرد و غبار و آلودگي‌هاي محيط حتما قابي با لايه محافظ استفاده کنيد. اکثر قاب‌ها لايه شيشه‌اي و شفاف روي عکس دارند.

ابعاد: قبل از خريد قاب عکس حتما ابعاد آن را نيز چک کنيد. همان‌طور که مي‌دانيد استاندارد چاپ عکس ابعاد ويژه‌اي دارد و اگر قاب شما با ابعاد عکستان تناسب نداشته باشد مجبور به بريدن عکس مي‌شويد.

شايد فکر کنيد خريدن يک قاب با تمام اين ويژگي‌ها دردسر ساز است. اما خوشبختانه با امکان خريد آنلاين قاب عکس، شما مي‌توانيد با شفافيت، تمام ويژگي‌هاي محصول را بررسي کنيد و قاب عکس خود را تنها با چند کليک سفارش دهيد.

 

انواع قاب عکس بر اساس سبک و متريال آن ها

در انتخاب قاب عکس , بايد به 2 نکته مهم و اساسي توجه کرد :

به وجود آوردن تناسب ميان قاب عکس و تصويري که در آن گذاشته مي شود .در نظر گرفتن مدل ، اندازه و رنگ قاب متناسب با طراحي داخلي محيطي که قاب عکس در آن  گذاشته مي شود .در ادامه با قاب نقاشي همراه باشيد تا شما را با انواع قاب عکس و موارد استفاده از آن‌ها آشنا کند .

انواع قاب عکس بر اساس کاربرد

در حالت کلي قاب عکس ها را به 2 دسته تقسيم بندي مي کنند :

  1. قاب عکس روميزي

از قاب عکس رو ميزي براي قرار دادن تصوير عزيزانتان روي کنسول يا ميز کارتان, مي توانيد استفاده کنيد تا هميشه حضورشان را در کنار خود حس کنيد .اين نوع از قاب عکس ها معمولاً در نمايش خاطرات مربوط به موضوعات خانوادگي و دوستانه همچون مسافرت ، مراسم و جشن‌ ها کاربرد دارند .

  1. قاب عکس ديواري

يک تابلو ديواري که به عنوان قاب عکس ديواري شناخته شده ، مي تواند در هر قسمتي ار منزل شما روي ديوار قرار بگيرد .اين نوع قاب عکس براي فريم بندي عکس هاي بزرگ خانوادگي ، مناظر عکاسي شده يا هر قطعه ارزشمندي که با آن قصد داريد ديوار را تزئين کنيد ، کاربرد دارد .

 

انواع قاب عکس بر اساس سبک

قاب عکس ها را برا اساس سبک به 4 دسته تقسيم مي کنند و انواع مختلف قاب بر اساس طرح، رنگ و ضخامت‌ در اين گروه‌ها قرار مي گيرند .قاب عکس مدرن , قاب عکس فانتزي  ,  قاب عکس سنتي و کلاسيک قاب عکس زينتي (سلطنتي)

 

قاب عکس‌ مدرن

قاب عکس مدرن خصوصياتي ساده و مينيمال دارد که در ساختار آن خبري که به سبک مدرن يا مينيمال است مورد استفاده قرار دهيد، از پيچيدگي‌هاي طراحي نيست. سعي کنيد اين نوع قاب عکس ها را در فضايي  قاب عکس هاي مدرن معمولاً با ضخامت و عمق کم ساخته مي شوندد تا راحت‌تر در محيط  طراحي با ساير المان‌ هاي دکوراتيو موجود در فضا هماهنگ شود  .

 

قاب عکس فانتزي

با شکل و شمايل خاص و فانتزي معمولاً با پيچيدگي‌هاي هندسي همراه آن , ساخته مي شوند . طراحي قاب عکس هاي فانتزي به نحوي است که استفاده از آن‌ها در هر سبک دکوراسيون، مشکل ايجاد مي کند . اگر قصد انتخاب و خريد اين مدل از قاب عکس ها را داريد قبل از هر چيز ديگري به ساير المان‌ هاي دکوراتيو که قرار است در کنار آن بگذاريد دقت کنيد .

 

قاب عکس سنتي و کلاسيک

هنر  ساخت و توليد قاب عکس سنتي ما ايرانيان حرف اول را در دنيا مي‌زند .هنر خاتم کاري روي قاب با تلفيق قلم زني ، نقاشي و غيره يک قاب عکس سنتي ايراني را به به وجود مي آورد .اين نوع قاب عکس در هر فضايي به شدت جلب توجه مي کند. عليرغم زيبايي و جلب توجه اين نوع قاب عکس ها ,استفاده از آن در هر سبکي توصيه نمي شود. زيرا اين هنرِ تلفيقيِ زيبا امکان دارد ريتم دکوراسيون شما را به هم بزند .

فريم هاي کلاسيک در فريم بندي تابلو فرش ها و نقاشي هاي رنگ روغن  مورد استفاده قرار مي گيرد.تابلوهاي توليد شده با اين نوع قاب عکس ها در دکوراسيون کلاسيک کاربرد فراواني دارد .

 

قاب عکس زينتي (سلطنتي)

قاب عکس زينتي يا سلطنتي نوعي از قاب عکس است که معمولاً با فلزات گران بها مثل طلا و نقره توليد مي‌شود . اين قاب عکس ها با توجه به نوع مواد اوليه مصرفي در ساخت آن‌ها , وزن زيادي دارند. قاب عکس هاي زينتي به شکل دست ساز توسط استادان ماهر و خبره توليد ميشوند و با توجه به ارزش هنري اين قاب عکس ها، در نگهداري و نمايش قطعات هنري خاص و ارزشمند مورد استفاده قرار مي گيرند .

قاب عکس چگونه باعث زيبايي محيط مي شود ؟

يکي از بهترين راه ها براي زيبا سازي ديوارهاي خالي، استفاده و تصاوير داخل قاب است. به اين ترتيب مي توانيد ديوارهاي ساده را تزيين کنيد و با توجه به دکوراسيون خانه بهترين شکل را به ديوار ها بدهيد. مي توانيد عکس هاي عزيزان خود را در داخل قاب قرار دهيد و حس کنيد هميشه کنار عزيزانتان هستيد، يا با قاب بندي تصوير يک منظره زيبا، حس کنيد در طبيعت هستيد.

 

قاب عکس زيبا

قاب عکس را مي توانيد به ديوارهاي تمام قسمت هاي خانه مثل اتاق خواب، اتاق نشيم ، پذيرايي و آشپزخانه نصب کنيد و ديوار ها را زيباتر کنيد. علاوه بر مدل هاي ديواري، قاب روميزي نيز بين طرفدارانش، محبوبيت زيادي دارد. به اين ترتيب مي توانيد هر تصويري را که دوست داريد روي ميز بگذاريد.

 

بهترين ابعاد و طرح قاب کدام است ؟

قاب ها ابعاد متفاوتي دارند، طبق اين قضيه مي توان آن ها را در مکان هاي مختلف قرار داد. به عنوان مثال، قاب هاي بزرگ را معمولا در فضا هاي بزرگ مثل پذيرايي قرار مي دهند و قاب هاي کوچک، براي اتاق خواب مناسب است.

انواع مدل ها و طرح هاي قاب به شما اين امکان را مي دهد که آزادانه تصميم بگيريد و نوع قاب را بر اساس عکس مورد نظر، انتخاب کنيد. به عنوان مثال، مي توانيد از مدل هايي با رنگ هاي شاد و طرح هاي کودکانه براي تزئين اتاق کودکان استفاده کنيد. از طرفي در محيط هايي مانند ادارات و اماکن رسمي، قاب هاي ساده و سنگين مناسب هستند.

 

در هنگام خريد قاب عکس چه نکاتي را رعايت کنيم ؟

امروزه قاب عکس ها مدل ها و طرح هاي متنوعي دارند، که به شما امکان مي دهد با دست باز انتخاب کنيد. ابعاد مختلف قاب ها يکي ديگر از گزينه ها براي خريد است، که بايد آن را نيز در نظر بگيريد. قاب عکس نقش مهمي در ارائه زيبايي محيط خانه و محل کار دارد.

همانطور که قبلاً گفتيم، هنگام خريد قاب، بايد محيطي را که مي خواهيد از آن استفاده کنيد در نظر بگيريد. اين نکته اي است که سليقه و دانش شما را از دکوراسيون نشان مي دهد. همچنين بايد به ابعاد ديوار ها توجه کنيد، تا اندازه قاب براي ديوار مناسب باشد.

نصب يک قاب روي ديوار يا قرار دادن آن روي ميز، تغيير مثبتي در محيط کار يا زندگي شما ايجاد مي کند. ديدن عکس عزيزانتان روي ميز شما، به شما اميد و انرژي مي بخشد و خستگي روزانه را از بدن شما دور مي کند

در سال هاي اخير، بيشتر عکس هاي يادگاري در موبايل نگه داري مي شوند، قاب ها مانند گذشته زياد استفاده نمي شوند، اما هنوز هم مي توان ادعا کرد که قاب عکس هنوز يکي از ارکان اصلي دکوراسيون است. با اين حال، با گذشت زمان، مدل ها و طرح هاي جديدتر و به روزتري توليد شده است، که بيشتر افراد آن ها را مي پسندند.

 

در ليست زير انواع قاب عکس شيک و زيبا در طرح هاي عاشقانه و فانتزي و مدل هاي متنوع وجود دارد. برحسب سليقه مي توانيد از ميان طرح هاي زير، بهترين گزينه را انتخاب و خريداري کنيد.

 

سخن پاياني

 

 قاب عکس‌ ها خاطراتي که ماه‌ها و سال‌ها از آن مي‌گذرد را براي ما به تصوير مي‌کشند. درست است که همه ي عکس ها با ارزش اند، اما خاطراتي که در برخي از عکس ها وجود دارد ممکن است براي ما بسيار با اهميت تر باشد. از همين رو دوست داريم اين عکس ها را در قاب هاي مخصوص و مناسب جا دهيم و در معرض ديد بگذاريم. قابي که اين عکس‌ها را در بر مي‌گيرد، زيبايي آن را چندين برابر مي‌کند. بنابراين انتخاب قاب مناسب براي عکس‌هايي که خاطرات ما هستند، بسيار مهم است.

 

خريد قاب عکس بر اساس معيار‌هاي مختلفي مانند جنس، اندازه، طرح، قسمت و ... انجام مي‌شود. با در نظر گرفتن نکات گفته شده مي‌توانيد بهترين نمونه قاب را خريداري کنيد.

 

 

 

 

https://www.openleaing.com/u/ashariya-rhdce4/

https://gitlab.com/LaibaFinch4

https://qiita.com/LaibaFinch4

https://www.misterpoll.com/users/4679426

http://qooh.me/LaibaFinch4

https://www.divephotoguide.com/user/LaibaFinch4

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 140 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 10:36

انواع قاب عکس بر اساس متريال

بعضي اوقات هدف از انتخاب قاب عکس ، تأثير روي نحوه ديدن تصوير داخل فريم مي باشد . يکي از بهترين روش‌ها براي اين کار بازي با متريال قاب مي باشد، زيرا اين امکان وجود دارد که جنس مواد اوليه قاب با سبک تصاوير هماهنگ باشند. به همين دليل قاب عکس ها را بر اساس جنس مواد اوليه در ساخت به 4 دسته تقسيم مي کنند :

قاب عکس چوبي ,  قاب عکس فلزي , قاب عکس پي وي سي (PVC) , قاب عکس شيشه اي

قاب عکس چوبي

همان طور که از نامش پيداست , چوب متريال اصلي در ساخت قاب عکس چوبي مي باشد. قاب عکس هاي چوبي با توجه به نوع طراحي و برش چوب مي‌تواند سبک هاي مختلفي مثل مدرن، مينيمال و سنتي داشته باشند . به طور کلي، يک قاب عکس چوبي براي عکس‌هاي شخصي خانوادگي و دوستانه گزينه بسيار خوبي مي باشد که به شما کمک کند تا به تصاويرخود جلوه اي اصيل هديه کنيد.

قاب عکس فلزي

اين نوع قاب عکس ها از جنس فلز توليد شده اند و با توجه به نوع فلز مصرفي و عمليات صورت گرفته در مرحله توليد، قيمت آن‌ها متفاوت است . فلزات و آلياژهايي که از آن‌ها براي ساخت قاب عکس استفاده مي کنند معمولاً از جنس طلا و نقره , برنز و آلومينيوم و...هستند . اگر قصد داريد ، عکسي از يک منظره شهري را قاب بگيريد ، قاب عکس فلزي به شما کمک مي‌کند تا يک ويژگي صنعتي به عکس خود بدهيد و جلوه بصري تصوير خود را برجسته کنيد .

قاب عکس پي وي سي (PVC)

اين مدل قاب عکس ها به دليل تنوع و قيمت نسبتاً مناسب‌شان ، جز پرطرفدارترين متريال‌ ها در بين مصرف کنندگان قرار گرفته است .قاب هاي PVC از جنس پلاستيک فشرده هستند به صورت قالب ريزي ساخته مي‌شوند و يک لايه سطحي به عنوان طرح قاب،طي يک عمليات صنعتي روي آن‌ها چسبيده مي شود. شما مي‌توانيد با کمترين هزينه، قاب عکس هاي PVC را با توجه به نوع قالب و طرح ظاهري آن‌ها سبک هاي متنوع دکوراسيون، مانند مدرن، کلاسيک، مينيمال و...استفاده کنيد .

قاب عکس شيشه اي

 نوع ديگري از قاب ها , قاب عکس شيشه اي است .که در طراحي آن از شيشه در طراحي خاصي مورد استفاده قرار مي گيرند. اين مدل قاب عکس ها جذابيت و زيبايي را براي نمايش تصاوير در اختيار مصرف کنندگان مي گذارند. اگر علاقه منديد که فريم بندي عکس‌هاي شما داراي طراحي مدرن و منحصر‌به‌ فردي باشد، انتخاب قاب عکس هاي شيشه اي بهترين گزينه براي شما مي باشد .

لايه محافظ و نقش آن در قاب عکس

در تمامي قاب عکس ها ازيک لايه ي محافظ بر روي قاب عکس استفاده مي‌کنند که وظيفه آن مراقبت از عکس و قطعه هنري در مقابل گرد و غبار، ضربه و اشعه ماوراء بنفش مي باشد . جنس اين لايه محافظ اصولا شيشه يا پلکسي گلاس مي باشد . پلکسي گلاس (پلي متيل متاکريلات) در واقع صفحه شفافي از جنس اکريليک (نوعي پلاستيک) مي باشد که امروزه با پيشرفت تکنولوژي ، در صنعت قاب سازي کاربرد فراواني دارد .

روش هاي حرفه اي چيدمان قاب عکس روي ديوار را بياموزيد!

احتمالاً نصب و چيدمان قاب عکس روي ديوار و ايجاد يک گالري زيبا و جالب در نگاه اول در نظر بسياري از افراد کار ساده و پيش پا افتاده¬اي است. اما همين افراد زماني که شروع به کار مي کنند و مي خواهند قاب عکس هاي خود را بر روي ديوار نصب کنند، متوجه سختي هاي کار و کافي نبودن اطلاعات خود در اين زمينه خواهند شد.

 از آنجا که تزيين يک ديوار با قاب عکس از فرمت هاي خاص چيدمان پيروي مي کند و تا زماني که در مورد اين فرمت ها آگاهي نداشته باشيد، چيدمان شما زيبا نخواهد شد .

در اين پست قصد داريم تا شما را با شيوه هاي حرفه اي چيدمان قاب عکس روي ديوار، نحوه ي ايجاد تعادل مناسب و طرح بندي قاب عکس هاي ديواري در مناطق مختلف خانه، آشنا کنيم.

چگونه  يک گالري زيبا از قاب عکس¬هاي ديواري ايجاد کنيم؟

نحوه ي چيدمان قاب عکس ها روي ديوار بسيار مهم است و همان طور که گفته شد از فرمت خاصي پيروي مي کند.  گاهي برخي از افراد چنان هنرمندانه اين کار را انجام مي دهند که باعث سريع تر شدن تپش قلب اطرافيان مي شوند. اما ما چگونه مي توانيم  اين گونه به شيوه هاي عالي قاب عکس هاي خود را طراحي کنيم؟

بهتر است  قبل از هر کاري يک عکس خالي از ديوار مورد نظر خود تهيه کنيد، اگر قصد داريد ميز يا مبل خاصي را نيز در مجاورت ديواري که قاب عکس ها روي آن نصب مي شود، داشته باشيد بهتر است آن را هم در تصوير قرار دهيد . سپس با استفاده از يک برنامه ي گرافيکي رايگان مانند picmonkey  و فرمت هاي عنوان شده در ادامه ي مطلب شروع به ايجاد پوسته هاي مختلف تصوير کنيد.

 به اين صورت مي توانيد به طور عيني در فضاي مجازي ديوار تزئين شده ي خود را مشاهده کنيد و زماني که تزئين قاب ها مطابق ميل تان بود تصوير را ذخيره و سپس شروع به تهيه ي قاب عکس ها نماييد.

نکات اصولي  براي چيدمان قاب عکس روي ديوار

1-    اولين گام در چيدمان قاب عکس روي ديوار، مشخص کردن خط نگاه است، زيرا قاب عکس ها بايد کمي بالاتر از خط نگاه نصب شوند. "خط نگاه جايي است که ببينده در حالت ايستاده يا نشسته به صورت مستقيم به يک جسم نگاه مي¬کند. خط نگاه در منطقي مانند راهرو ها در حالت ايستاده و در مناطقي مانند اتاق نشيمن در حالت نشسته  و در اتاق کودک متناسب با قد کودک محاسبه مي شود."

2-    دومين گام ايجاد مجموعه اي از تزئينات هنري با قاب عکس هاي ديواري است. اين روش راه مناسبي براي ايجاد کانون توجه است.

و اما راز موفقيت در طراحي اين مجموعه توازن و نظم مي باشد. در نظر داشته باشيد، نظم از عوامل مهم و تاثير گذار در چيدمان و دکوراسيون محسوب مي شود. در چيدمان قاب عکس روي ديوار، نظم به معني هماهنگي و ترتيب المان هاي به کار رفته مي باشد. از رنگ، بافت، متريال ها گرفته تا مبلمان و عناصر به کار رفته در منزل مي بايست از اين نظم تبعيت کنند. کنار هم قرار گرفتن اين ايده ها و المان هاي هماهنگ، منجر به زيبايي مي شود. به ياد داشته باشيد در اين کار با صرف وقت، صبوري و طراحي مناسب توفيق به دست مي آوريد.

بنابراين بايد حواس تان باشد، بعد از مشخص کردن فرمت مناسب، با استفاده از متر از فواصل مساوي قاب هايي که روي يک ديوار نصب خواهند شد مطمئن شويد.

3-    در صورتي که مي خواهيد از يک قاب عکس تک براي تزئين يک ديوار بزرگ استفاده کنيد به نکاتي مانند اندازه ي قاب عکس نسبت به سايز اجزايي که در کنار ديوار هستند و مواردي که در اطراف قاب استفاده مي شود دقت کنيد.

 

4-    اگر قرار است قاب عکس ديواري شما در فضاي بالاي يک کاناپه نصب شود، حتماً بايد جاي قرار گيري قاب ها را متناسب با کاناپه تنظيم کنيد. در اين حالت اگر گالري قاب عکس شما نسبت به مبلمان بزرگ است فاصله ي اين گالري نسبت به مبلمان بايد کمتر و بالعکس اگر گالري شما نسبت به مبلمان کوچک است فاصله ي گالري از مبلمان بايد بيشتر باشد.

 

5-    نکته ي بسيار مهم  بعدي اين است که ابتدا قاب عکس ها را مطابق فرمت هاي عنوان شده تهيه کنيد و سپس عکس ها را طبق قاب ها چاپ کنيد. زيرا ممکن است براي عکس در اندازه هاي مختلفي که شما قبلاً چاپ کرده باشيد قاب عکس متناسب و هماهنگ موجود نباشد.

بهتر است در چيدمان و انتخاب عکس‌ها به حسي که به شما مي‌دهد هم توجه داشته باشيد. زيرا قرار است اين قاب‌ها هر روز جلوي چشمتان باشد. پس بهتر است مثلا اگر عکس‌هاي خانوادگي‌تان را انتخاب مي‌کنيد خاطره خوشي را برايتان تداعي کند.

 

از سوي ديگر چگونگي چيدمان قاب‌ها نيز اهميت دارد. اين روزها در دکوراسيون اين اصل خيلي رعايت مي‌شود. بهتر است قاب‌هايي به رنگ روشن را در اتاق‌خواب و قاب‌هاي تيره‌تر را در سالن‌پذيرايي آويزان کنيد.

همچنين اينکه قاب را در چه ارتفاعي هم آويزان کنيم اهميت دارد. در گذشته معمولا قاب‌ها بسيار بالاتر از سطح زمين روي ديوار آويزان مي‌شدند اما در طراحي دکوراسيون امروزي معتقدند بايد قاب در نقطه‌اي روي ديوار قرار گيرد که براي ديدن آن نه سرمان خيلي بالا برود نه خيلي پايين آورده شود. همچنين سايز قاب عکس هم اهميت دارد. بهتر است با توجه به سايز عکس خود، قابي هم اندازه و مناسب را انتخاب کنيد.

 

اگر مي‌خواهيد تعداد زيادي قاب به ديوار وصل کنيد هم بايد اول با بزرگ‌ترين قاب شروع کنيد. سپس قاب‌هاي کوچک‌تر را در اطراف آن چيدمان کنيد. در کل بهتر است قبل از چيدن قاب‌هايي که تعدادشان زياد است، طرح آنها را روي کاغذ بکشيد. زيرا شلوغ شدن ديوار با تعداد زيادي قاب اگر بر طبق اصول باشد بر زيبايي تاثير مي‌گذرد.

چيدمان قاب در سايزهاي متفاوت روي ديوار با تلفيق قاب‌هاي مستطيل، مربع به صورت عمودي و افقي در کنار هم چشم هر بيننده‌اي را خيره مي‌کند.

 

در کل چيدمان قاب عکس به سبک شبکه‌اي که عکس‌ها به صورت شبکه‌اي از قاب‌ها در کنار هم قرار مي‌گيرند يا چيدمان قاب عکس به صورت پلکاني که ساده‌ترين روش براي چيدمان است طرفدار دارد. در روش پلکاني قاب‌ها از بالا به پايين يا از پايين به بالا بر روي ديوار نصب شوند. اين روش پلکاني مناسب ديوارهاي جانبي پله ساختمان است.

کنار هم گذاشتن قاب‌ها به شکل موازي هم ايده? خوبي است. زماني که چند قاب هم‌اندازه داريد، با قرار دادن آنها به موازات هم و ايجاد يک مربع يا مستطيل بزرگ از آنها در کنار يکديگر، به نظم و نماي زيبايي مي‌رسيد. بهتر است در اين نوع چيدمان تعداد قاب‌هايتان را زوج انتخاب کنيد و آنها را با اندکي فاصله در کنار يکديگر بگذاريد.

انتخاب و خريد قاب عکس مناسب

راهنما را از انتخاب قاب عکس مناسب آغاز کنيم. قبل از خريد بهتر است دو نکته را درنظر بگيريد:

 

سبک فريم: براي هماهنگي، به دکوراسيون خانه توجه کنيد. قاب‌هاي ساده براي فضاهاي مدرن مناسب‌ هستند. و قاب عکس چوبي يا کار شده با دکور کلاسيک همخواني بيشتري دارند. (مشاهده و خريد انواع قاب عکس>>)

موضوع عکس: براي عکس درون قاب، موضوعات متنوعي قابل چاپ هستند. يک ايده دلنشين استفاده از خاطرات و عکس‌هاي خانوادگي است. اما در صورت تمايل مي‌توانيد از عکس‌نوشته، طبيعت و مناظر و… هم استفاده کنيد.

نحوه نصب قاب عکس

براي اينکه نتيجه دقيق و تميزي داشته باشيد، از الگو استفاده کنيد. براي اين‌کار تعدادي مقوا يا کاغذ آماده کنيد. قاب‌هايتان را روي الگو قرار داده و دورتادورش را ببريد. حالا از اين الگوهاي کاغذي به عنوان نمونه استفاده کنيد. چيدمان و محل نصب را با اين نمونه‌ها نهايي کنيد و بعد اقدام به نصب قاب عکس اصلي کنيد.

?? سبک رايج چيدمان قاب عکس روي ديوار

به تعداد آدمها، سليقه متفاوت وجود دارد. اما رعايت اصول پايه در چيدمان قاب عکس، به هماهنگي و زيبايي بصري کمک مي‌کند. و در نهايت دکوري چشم‌نواز و هوشمندانه خواهيد داشت. پس در اين بخش با سبک‌هاي معروف چيدمان قاب عکس آشنا شويم.

 

?. چيدمان متقارن

صاف، مرتب و تميز. اين اولين سبک براي چيدمان قاب عکس است. در سبک متقارن بايد از قاب‌هاي هم اندازه استفاده کنيد. وزن بصري در تمام بخش‌هاي گالري يکسان است. اين ريتم يکسان، براي فضاهاي رسمي (مثلا محل کار) عالي عمل مي‌کند. راستي، رمز اجراي اين ايده، نصب دقيق و با حساسيت بالا است.

?. چيدمان مرکزي

براي اين الگو، اصلي‌ترين و بزرگترين قاب را در مرکز بچسبانيد. حالا مابقي قاب‌ها را دور آن بچينيد. درست مثل سياراتي که دور خورشيد مي‌چرخند! نيازي نيست فرم نهايي دايره‌اي باشد. بيشتر به اندازه ديوار و فضايتان توجه کنيد. اين ايده براي ديوارهايي با عرض کم عالي است. مثلا ديوار بالاي شومينه يا بالاي کنسول.

?. چيدمان شبکه‌اي

اگر از هرج و مرج خوشتان نمي‌آيد، اين چيدمان شيک و منظم برايتان عالي است. در اين سبک، تعداد قاب‌هاي محور عمودي و افقي بايد برابر باشند. مثلا ? يا ? قاب عکس هم اندازه. بهتر است قاب‌ها را با فاصله حدودي ? يا ? سانتي‌متري نصب کنيد. به جاي شبکه مربعي، از مستطيل هم مي‌شود استفاده کرد. در اين صورت نيازي نيست طول محورها يکسان باشد.

?. چيدمان سه تايي

شک نکنيد بهترين ايده براي ? عدد قاب، نصب افقي آنهاست. لازم است خودقاب‌ها عمودي باشند، ولي چينش آنها در کنار هم افقي. اين ترکيب‌بندي هارموني بي‌نظيري ايجاد مي‌کند. پرطرفدارترين چيدمان نصب عکس عروسي روي ديوار نيز همين سبک است. اين نصب را مي‌توان بالاي کاناپه و بالاي تخت‌خواب اجرا کرد. فقط دقت کنيد منظورمان ? قاب هم‌اندازه است. اگر ابعاد قاب‌هايتان يکسان نيست چيدمان بعدي را دنبال کنيد.

?. چيدمان نامتقارن

در صورتي که چند قاب با اندازه‌هاي متفاوت داريد سبک نامتقارن مناسب است. مثلا مي‌توانيد فرم رايج مثلث را انتخاب کنيد. به اين صورت که قاب بزرگتان بالا يا پايين باشد، و قاب‌هاي کوچک روبروي آن. مي‌توانيد همين ايده را به صورت چپ و راست هم اجرا کنيد ( قاب بزرگ راست، قابهاي کوچک چپ؛ و بالعکس)

 

البته مثلث فقط يک مثال است. شايد چيدمان شما هيچ فرم خاصي را دنبال نکند. در اين نوع چيدمان قاب عکس فقط کافي است خلاق باشيد. به علاوه تست اوليه با کاغذ الگو را فراموش نکنيد! سبک نامتقارن براي فضاهاي راحت و شخصي عالي است.

6. چيدمان جعبه اي

يک محدوده مربع يا مستطيل فرضي روي ديوار درنظر بگيريد. حالا تمام قاب‌ها را درون اين محدوده نصب کنيد. در چيدمان جعبه‌اي بهتر است اندازه قاب‌ها متفاوت باشند. ابتدا محل قاب‌هاي بزرگ را نهايي کنيد. و در ادامه فضاهاي خالي محدوده را، با قاب‌هاي کوچکتر پر کنيد.

?. چيدمان تاج

فرم تاج يک ايده متفاوت و جالب براي نصب است. در اين چيدمان به يک تابلو بزرگ و تعدادي قاب کوچکتر نياز داريم. ابتدا قاب بزرگ را نصب کنيد. بعد از آن قاب عکس‌هاي کوچکتر را بالاتر قرار دهيد. فرم نهايي مانند يک تاج بنظر مي‌رسد.

 

?. چيدمان آينه‌اي

نقاشي‌هاي کودکي را يادتان مي‌آيد؟ يک کاغذ را تا ميکرديم و هر چه در سمت مقابل بود را به سمت ديگر منتقل مي‌کرديم. اين خط تا، براي چيدمان قاب عکس هم کاربرد دارد! روي ديوار خط تاي افقي و فرضي در نظر بگيريد. حالا قاب‌ها را بالا و پايين اين محور نصب کنيد.

 

?. هم راستا از بالا

اين نوع چيدمان قاب عکس چندان رايج نيست. اما نتيجه هنري و متفاوتي را در فضا ايجاد مي‌کند. براي نصب، يک محور افقي در نظر بگيريد. حالا ضلع بالايي تمام قاب‌ عکس ها را روي اين محور مماس کنيد. نظم در بالا و اختلاف ابعاد در پايين گالري، سبک منحصربه‌فرد و متفاوتي را به دکور مي‌دهد. (همين ايده را مي‌توان به صورت هم‌راستا از پايين هم اجرايي کرد)

 

??. چيدمان روي شلف

و آخرين ايده چيدمان قاب عکس روي شلف است. اين سبک حالت گرم و بسيار صميمي به خانه مي‌دهد. به علاوه نياز به ميخ زدن‌هاي متعدد هم نداريد. يک شلف ديواري تهيه کنيد و آن را نصب کنيد. حالا قاب‌ عکس‌هاي خاطره‌انگيزتان را روي شلف قرار دهيد. براي جذابيت بيشتر، بهتر است از قاب‌هايي با اختلاف ارتفاع استفاده کنيد.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11339711

https://independent.academia.edu/JennyTucker120

http://edu.fudanedu.uk/user/laibafinch4/

http://fudanedu.uk/user/laibafinch4/

http://jobs.ict-edu.uk/user/laibafinch4/

http://ict-edu.uk/user/laibafinch4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=d179439e-6a4e-4ad2-a709-13f9de916cb7

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://ghabonaghashi.ir/

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 119 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 10:02

ما هميشه مي خواهيم افراد و لحظاتي که نقش مهمي در زندگي ما دارند را به خاطر بسپاريم. اين لحظات که با عکاسي جاودانه مي شوند در قاب عکس قرار گرفته و در نمايان ترين نقاط خانه قرار مي گيرند. قاب عکس چوبي به دليل متريال گرم و اصيل خود هبچ گاه محبوبيت خود را در دکوراسيون از دست نمي دهد. از همين روي ، در اين مقاله قصد داريم به اين قاب همه پسند و ساده بپردازيم.

قاب عکس چوبي ؛ يک دکوري تزئيني

قاب عکس چوبي يک دکوري تزئيني است. نحوه ارائه آن به اندازه لحظات ثبت شده در داخل عکس مهم است. گزينه هاي قاب تزئيني در رنگ ها و مدل هاي مختلف موجود است. شما مي توانيد به راحتي در اين اکسسوري به گزينه هاي محصول مناسب براي هر سبک دسترسي داشته باشيد و تقريباً در هر نقطه از خانه مي توانيد از آن استفاده کنيد. شما مي توانيد عکس هاي خود را در اندازه هاي مختلف با قاب عکس چوبي به فضاي زندگي خود بياوريد. از اين اکسسوري مي توانيد به عنوان جايگزين نقاشي هاي قاب دار براي دکوراسيون خانه و محل کار خود استفاده کنيد.

قاب عکس چوبي ؛ يک اثر هنري

قاب عکس چوبي که مي توانيد از آن براي تزئين خانه خود استفاده کنيد ، براي احاطه آثار هنري شما نيز ايده آل هستند. شما مي توانيد انواع قاب عکس چوبي شيک را روي ديوارها و مبلمان خود به نمايش بگذاريد.

شما مي توانيد متن و آثار تصويري را که در محيط ديجيتال تهيه کرده ايد چاپ کنيد و آنها را با مدل هاي قاب عکس چوبي ترکيب کنيد. همچنين مي توانيد چند قاب عکس مورد علاقه خود را خريداري کرده و کولاژ خود را روي ديوارهاي خانه ايجاد کنيد.

قاب عکس

هر فردي با توجه به محيطي که در آن قرار دارد به زيبايي و دکور آن محيط اهميت مي‌دهد. يکي از اشياي دکوراتيو که در هر جايي مي‌تواند جلوه‌ي زيبا و چشم‌نوازي داشته باشد قاب عکس است. قاب عکس با يک فريم چوبي و يا قاب عکسي ديواري مي‌تواند به محل کار و يا خانه فرد زيبايي بخشد.

انواع قاب عکس

امروزه قاب عکس‌ها در سايز و مدل‌هاي متفاوتي عرضه مي‌شوند. يکي از جديدترين ترندهاي قاب عکس، مدل‌هاي چندتايي است. که با طراحي شيک و مدرن يا گاها کلاسيک ارائه مي‌شوند سايز قاب عکس‌ها بسته به نوع آنها متغير است، نوع انتخابي مي‌تواند ديواري،  روميزي و حتي به صورت استند باشد.. در مقايسه با قاب عکس‌هاي ديواري و استند که بزرگ‌تر هستند و در اتاق‌هاي بزرگ‌تري قرار مي‌گيرند، قاب عکس‌هاي روميزي براي محل کار که فضاي کوچک‌تري دارند استفاده مي‌شوند. در مدل‌هاي روميزي مي‌توان حاشيه‌هاي تزئين شده‌ي آينه‌اي را مشاهده کرد که در عين سادگي طرحي جديد و زيباست.


فريم قاب عکس

قاب عکس‌ها در کنار انواع مختلف، فريم‌هاي متفاوتي هم دارند که اين موضوع به خودي خود در محيط  تاثيرگذار است. بطور مثال اگر قاب عکس براي اتاق کودک استفاده شود، استفاده از طريف رنگي شاد و فريم فانتزي و کودکانه مي‌تواند گزينه‌ي مناسبي براي استفاده باشد. در صورتي که براي اتاق پذيرايي و روي ديوار نصب شود بهتر است با يک فريم طلايي و يا سفيد جلا داده شود.


جنس قاب عکس

جنس قاب عکس‌ بر اساس نياز فرد انتخاب مي‌شود و روي قيمت آن تاثير مستقيم دارد. قاب‌ها در جنس مقوايي، پلي استر و چوبي عرضه مي‌شوند و جنس مقوايي آن نسبت به بقيه جنس‌ها قيمت کمتري دارد. جنس قاب در طول عمر يک قاب عکس وامکان گردگيري و شست‌وشو تاثير دارد. برخلاف قاب عکس‌هاي مقوايي، قاب عکس‌هاي چوبي قابل شست‌وشو است.

 

اين سوالات يا هزاران سوال ديگر پيش از انتخاب و خريد يک قاب عکس ممکن است به ذهن هر کدام ما برسد. همه ما مي‌دانيم که يک عکس ارزش هزاران کلمه را دارد و در هيچ کجا تصوير يا قطعه‌اي هنري، واقعي‌تر از عکس وجود ندارد که روي ديوار يا ميز خانه شما خودنمايي کند. دقت در انتخاب يک عکس، مي‌تواند علاوه بر شکوفايي هنري‌تان، شما را به ياد اعضاي خانواده و عزيزانتان بياندازد. از سويي ديگر، يک قاب عکس مي‌تواند مکمل تصوير انتخابي شما باشد و در جلب توجه به قطعه هنري شما کمک کند.

در انتخاب قاب عکس 2 نکته اساسي و مهم وجود دارد که مي‌بايست هميشه به آن دقت شود:

  1. 1- ايجاد تناسب ميان قاب عکس و تصويري که در آن نگهداري مي‌شود.
  2. 2- در نظر گرفتن مدل، اندازه و رنگ قاب متناسب با طراحي داخلي محيطي که قاب عکس در آن قرار مي‌گيرد.

در ادامه با ما همراه باشيد تا با انواع قاب عکس و موارد استفاده از آن‌ها آشنا شويد.

انواع قاب عکس بر اساس نوع استفاده

 

قاب عکس ها در حالت کلي به دو دسته اصلي تقسيم مي‌شوند:

قاب عکس روميزي: از قاب عکس روميزي براي قرار دادن تصوير عزيزانتان بر روي کنسول يا ميز کار خود استفاده کنيد تا هميشه حضور آن‌ها را در کنار خود حس کنيد. اين نوع از قاب عکس ها معمولاً براي نمايش خاطرات مربوط به موضوعات خانوادگي و دوستانه همچون مسافرت، مراسم و جشن‌ها استفاده مي‌شوند.

قاب عکس ديواري: يک تابلو ديواري که به عنوان قاب عکس ديواري نيز شناخته مي‌شود، مي‌تواند در هر قسمتي از خانه شما آويزان شود. از اين نوع قاب عکس مي‌توانيد براي فريم بندي عکس‌هاي بزرگ خانوادگي، مناظر عکاسي شده يا هر قطعه ارزشمندي که با آن قصد تزئين ديوار خود را داريد، استفاده کنيد.

انواع قاب عکس بر اساس جنس

قدمت استفاده از قاب عکس به صدها سال قبل برمي‌گردد. اين محصول محبوب تا به امروز جذابيت خود را حفظ کرده و همچنان از پرطرفدارترين گزينه‌ها براي نمايش خاطرات است. انواع قاب چوبي، PVC، فانتزي و... براي استفاده در دکور کاربرد دارند.

 

قاب عکس PVC: در اين مدل از ماده PVC براي بهبود مشخصات استفاده شده. پروفيل پي وي سي مقاومت بالايي دارد و در اثر ضربه آسيبي نمي‌بيند. از طرفي جلوه بسيار مدرن و شيکي در فضا ايجاد مي‌کند.

قاب عکس چوبي: متريال طبيعي و اصيل چوب يادآور همان حس قديمي قاب عکسها است. شما مي‌توانيد اين مدل را در دو رنگ و چهار سايز متنوع به صورت آنلاين سفارش دهيد.

 

قيمت قاب عکس

قيمت قاب‌ها با توجه به جنس و ابعاد متفاوت هستند. بالاتر در قسمت مدلها، با انتخاب مدل مورنظر مي‌توانيد قيمت را مشاهده کنيد. قابل ذکر است که قيمت قاب‌هاي عکس پرينت، به همراه عکس چاپ شده درون آن است. و براي چاپ عکس هزينه جداگانه‌اي پرداخت نمي‌کنيد.

کاربرد قاب عکس در دکوراسيون

انواع قاب‌ها را مي‌توانيد براي نمايش خاطرات در دکور خانه استفاده کنيد. مدلهاي اين صفحه کاملا مناسب نصب روي ديوار هستند. اما اگر به دنبال قرار دادن عکستان روي ميز هستيد، به محصول قاب عکس روميزي مراجعه کنيد.

سفارش قاب عکس

قاب عکس سفيد دوست داريد، قهوه‌اي يا مشکي؟ بزرگ يا کوچک؟ PVC يا چوبي؟ تمام اين مدلها با چند کليک قابل سفارش هستند! کافي است يکي از مدلها را انتخاب کرده و عکس دلخواهتان را آپلود کنيد. سفارش شما در يک روز کاري توليد شده و به آدرستان ارسال مي‌شود.

يک قاب عکس شيک بايد قيمتي متناسب با متريال بکار رفته و ريزه کاري هاي آن باشد، پس بايد قيمت يک قاب را در نظر داشته باشيم که نسبت به فروشگاه هاي ديگر گران تر نباشد. فروشگاه قاب نقاشي علاوه بر ارائه جنس مرغوب در پايتخت، قيمتهاي مناسب، علاوه بر آن تخفيف هاي ?? درصدي براي مشتريان عمده در نظر گرفته است.

براي همه ما جذاب است که زيبا ترين لحظات زندگي مان را در يک قاب عکس ساده و چوبي، با حاشيه هاي زيبا قرار دهيم و در يک کنج خانه بگذاريم تا هر وقت نگاه مان به آن بيفتد، ياد لحظات زيبا در خاطرمان زنده شود. در لغت، قاب عکس را چهار چوبي حاوي يک عکس تعريف مي‌کنند.

سفارش آنلاين قاب عکس

 سفارش آنلاين قاب عکس ، روشي هوشمندانه است. چرا که شما قاب عکس دلخواهتان را در کوتاه ترين زمان و با صرف هزينه ي کمتر دريافت مي کنيد. مخصوصاً که زماني که شما عجله داريد براي اين که کار شما حتي از اين هم ساده تر شود، ما اين امکان را براي شما فراهم کرده ايم که تصوير اثر هنري يا عکسي را که مي خواهيد قاب نماييد، بارگذاري کنيد تا قبل از سفارش، اثر قاب شده ي خود را به صورت آنلاين مشاهده کنيد. شما در اين مجموعه عکس تون براي ما بفرستيد و در هر ابعادي بخواهيد ما چاپ مي کنيم.

 اکثريت قاب دکوراتيو ما قاب عکس طلايي ساده استفاده مي کنند. مجموعه قاب نقاشي مجموعه‌اي پويا و خلاق است که همواره نوآوري را مهم‌ ترين سرمايه خود مي‌شمارد وجه تمايز ما با ساير همکاران، به‌ کارگيري شيوه‌هاي نوين، تجهيزات پيشرفته و اطلاعات به روز در راستاي ارائه هرچه بهتر آثار هنري مي‌باشد حتي شما مي توانيد خريد قاب بزرگ در اين فروشگاه انجام بديد اين مجموعه از حمايت و پشتيباني هنرمندان بزرگ کشور برخوردار بوده که همواره همکاري با آنان از افتخارات اين گروه است و موفق به فروش قاب در سرتاسر ايران عزيز ميباشد ويکي از بهترين قاب سازي تهران و کرج در اين مجموعه علاوه بر  انواع قاب عکس، پاسپارتو در رنگ هاي مختلف را تهيه مي شوند و شما ميتوانيد در هررنگي بخواهيد سفارش بديد سايت قاب عکس آنلاين براي اين‌ک ه بتوانيد قاب عکس‌ها را به صورت آنلاين مشاهده کنيد؛ مراجعه به سايت قاب عکس آنلاين که به وبسايت www.ghabonaghashi.ir شناخته شده است؛ ضروري مي‌باشد.

 اين وبسايت به صورت آنلاين و اينترنتي مشغول به فعاليت مي‌باشد. شما در هر زمان که اراده کنيد مي‌توانيد به سايت مراجعه و محصولات را مشاهده کنيد. آن‌چه در اين وبسايت براي شما عزيزان به نمايش گذاشته شده است؛ انواع مدل قاب عکس زيبا و جذاب مي‌باشد. کيفيت؛ مرغوبيت؛ قيمت مناسب و ارزان؛ ارسال سريع و …. از جمله مواردي هستند که مشتريان زيادي را براي خريد ترغيب مي‌کند. همچنين تنوع در طرح؛ سايز؛ رنگ و جنس محصولات بسيار قابل توجه مي‌باشد.

تمام قاب هاي زيباي ما به عنوان بهترين در رده خود انتخاب شده اند. قاب‌هاي. چوبي اين مرکز به راحتي در پشت باز مي‌شوند و داراي آويزهاي فلزي هستند تا به آساني روي ديوار در هر دو فرمت افقي و عمودي آويزان شوند. قاب هاي طلايي ما سطحي براق دارند و مانند الماس مي درخشند، قاب هاي چوبي ظاهر و احساس بسيار اصيلي دارند.علاوه بر اين همه فريم هاي ما داراي شيشه اکريليک شفاف هستند که به اين معني است که وزن کمتري دارند و در صورت افتادن فريم در کف هيچ خطري براي خرد شدن وجود ندارد.

 شيشه اکريليک توسط لايه پلاستيکي در هر دو طرف محافظت مي شود تا ظاهري بي عيب و نقص و همان حسي را ايجاد کند که وقتي محافظ پلاستيکي را از روي گوشي جديد جدا مي کنيد. شيشه اکريليک داراي خواص بازتابي مشابه شيشه است، اما زيباتر و شفاف تر است. شما مي توانيد براي خريد اينترنتي قاب عکس با شيشه اکريليک شفاف به قاب سازي اهواز مراجعه کنيد.شما مي توانيد تمامي قاب عکس هاي اشاره شده در اين مقاله را  مي توانيد از فروشگاه قاب نقاشي به شکل آنلاين و حضوري سفارش دهيد.

خريد اينترنتي قاب عکس مي تواند در هزينه هاي شما تاثير بگذارد، شما ديگر نيازي به مراجعه حضوري به خصوص در ايام کرونا را نداريد.اگر براي خريد قاب عکس در شيراز و يا اهواز اقدام کنيد مي توانيد با مراجعه به مراکز معتبر آنها را در اندازه هاي زير خريداري کنيد.

علاوه بر اين شما مي توانيد قاب عکس چوبي ساده را نيز به صورت سفارشي در اندازه هاي مختلف از مجموعه ما خريداري کنيد. قاب عکس هاي ما در اندازه ها، رنگ ها و سبک هاي مختلف توليد مي شوند تا يک ديوار عکس خيره کننده ايجاد کنند. شما مي توانيد با خريد اينترنتي قاب عکس، روي ديوار اتاق نشيمن، اتاق خواب يا آشپزخانه يک گالري خانوادگي براي خود ايجاد کنيد.چه به دنبال يک سفارش قاب عکس چند تکه باشيد يا يک قاب کادربندي ساده، ما آن را انجام مي دهيم، هر سبک و هر اندازه از قاب عکس را که بخواهيد مي توانيد در هر زمان از مجموعه ما خريداري کنيد.براي خريد قاب عکس در هر کجا که هستيد نگران نباشيد، ما مي توانيم تمامي نياز هاي شما را با کمترين تعرفه برآورده کنيم، مجموعه ما خدمات خود را به سراسر کشور ارائه مي دهد. اين روزها خريد اينترنتي قاب عکس ايده آل ترين گزينه براي خريداران مي تواند باشد.

منبع :

 

https://www.pinterest.com/pin/1090363759758411265

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/Ghabonaghashi

https://sites.google.com/view/laibafinch4/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/08/29/ghabonaghashi/

https://laibafinch4.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/x0japv/httpsghabonaghashiir/

https://myspace.com/laibafinch4

https://en.gravatar.com/laibafinch4

https://www.ted.com/profiles/37846805

https://www.behance.net/ashariya120

https://laibafinch4.livejoual.com/profile/

https://coub.com/laibafinch4

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 110 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 10:00

ما هميشه مي خواهيم افراد و لحظاتي که نقش مهمي در زندگي ما دارند را به خاطر بسپاريم. اين لحظات که با عکاسي جاودانه مي شوند در قاب عکس قرار گرفته و در نمايان ترين نقاط خانه قرار مي گيرند. قاب عکس چوبي به دليل متريال گرم و اصيل خود هبچ گاه محبوبيت خود را در دکوراسيون از دست نمي دهد. از همين روي ، در اين مقاله قصد داريم به اين قاب همه پسند و ساده بپردازيم.

قاب عکس چوبي ؛ يک دکوري تزئيني

قاب عکس چوبي يک دکوري تزئيني است. نحوه ارائه آن به اندازه لحظات ثبت شده در داخل عکس مهم است. گزينه هاي قاب تزئيني در رنگ ها و مدل هاي مختلف موجود است. شما مي توانيد به راحتي در اين اکسسوري به گزينه هاي محصول مناسب براي هر سبک دسترسي داشته باشيد و تقريباً در هر نقطه از خانه مي توانيد از آن استفاده کنيد. شما مي توانيد عکس هاي خود را در اندازه هاي مختلف با قاب عکس چوبي به فضاي زندگي خود بياوريد. از اين اکسسوري مي توانيد به عنوان جايگزين نقاشي هاي قاب دار براي دکوراسيون خانه و محل کار خود استفاده کنيد.

قاب عکس چوبي ؛ يک اثر هنري

قاب عکس چوبي که مي توانيد از آن براي تزئين خانه خود استفاده کنيد ، براي احاطه آثار هنري شما نيز ايده آل هستند. شما مي توانيد انواع قاب عکس چوبي شيک را روي ديوارها و مبلمان خود به نمايش بگذاريد.

شما مي توانيد متن و آثار تصويري را که در محيط ديجيتال تهيه کرده ايد چاپ کنيد و آنها را با مدل هاي قاب عکس چوبي ترکيب کنيد. همچنين مي توانيد چند قاب عکس مورد علاقه خود را خريداري کرده و کولاژ خود را روي ديوارهاي خانه ايجاد کنيد.

قاب عکس

هر فردي با توجه به محيطي که در آن قرار دارد به زيبايي و دکور آن محيط اهميت مي‌دهد. يکي از اشياي دکوراتيو که در هر جايي مي‌تواند جلوه‌ي زيبا و چشم‌نوازي داشته باشد قاب عکس است. قاب عکس با يک فريم چوبي و يا قاب عکسي ديواري مي‌تواند به محل کار و يا خانه فرد زيبايي بخشد.

انواع قاب عکس

امروزه قاب عکس‌ها در سايز و مدل‌هاي متفاوتي عرضه مي‌شوند. يکي از جديدترين ترندهاي قاب عکس، مدل‌هاي چندتايي است. که با طراحي شيک و مدرن يا گاها کلاسيک ارائه مي‌شوند سايز قاب عکس‌ها بسته به نوع آنها متغير است، نوع انتخابي مي‌تواند ديواري،  روميزي و حتي به صورت استند باشد.. در مقايسه با قاب عکس‌هاي ديواري و استند که بزرگ‌تر هستند و در اتاق‌هاي بزرگ‌تري قرار مي‌گيرند، قاب عکس‌هاي روميزي براي محل کار که فضاي کوچک‌تري دارند استفاده مي‌شوند. در مدل‌هاي روميزي مي‌توان حاشيه‌هاي تزئين شده‌ي آينه‌اي را مشاهده کرد که در عين سادگي طرحي جديد و زيباست.


فريم قاب عکس

قاب عکس‌ها در کنار انواع مختلف، فريم‌هاي متفاوتي هم دارند که اين موضوع به خودي خود در محيط  تاثيرگذار است. بطور مثال اگر قاب عکس براي اتاق کودک استفاده شود، استفاده از طريف رنگي شاد و فريم فانتزي و کودکانه مي‌تواند گزينه‌ي مناسبي براي استفاده باشد. در صورتي که براي اتاق پذيرايي و روي ديوار نصب شود بهتر است با يک فريم طلايي و يا سفيد جلا داده شود.


جنس قاب عکس

جنس قاب عکس‌ بر اساس نياز فرد انتخاب مي‌شود و روي قيمت آن تاثير مستقيم دارد. قاب‌ها در جنس مقوايي، پلي استر و چوبي عرضه مي‌شوند و جنس مقوايي آن نسبت به بقيه جنس‌ها قيمت کمتري دارد. جنس قاب در طول عمر يک قاب عکس وامکان گردگيري و شست‌وشو تاثير دارد. برخلاف قاب عکس‌هاي مقوايي، قاب عکس‌هاي چوبي قابل شست‌وشو است.

 

اين سوالات يا هزاران سوال ديگر پيش از انتخاب و خريد يک قاب عکس ممکن است به ذهن هر کدام ما برسد. همه ما مي‌دانيم که يک عکس ارزش هزاران کلمه را دارد و در هيچ کجا تصوير يا قطعه‌اي هنري، واقعي‌تر از عکس وجود ندارد که روي ديوار يا ميز خانه شما خودنمايي کند. دقت در انتخاب يک عکس، مي‌تواند علاوه بر شکوفايي هنري‌تان، شما را به ياد اعضاي خانواده و عزيزانتان بياندازد. از سويي ديگر، يک قاب عکس مي‌تواند مکمل تصوير انتخابي شما باشد و در جلب توجه به قطعه هنري شما کمک کند.

در انتخاب قاب عکس 2 نکته اساسي و مهم وجود دارد که مي‌بايست هميشه به آن دقت شود:

  1. 1- ايجاد تناسب ميان قاب عکس و تصويري که در آن نگهداري مي‌شود.
  2. 2- در نظر گرفتن مدل، اندازه و رنگ قاب متناسب با طراحي داخلي محيطي که قاب عکس در آن قرار مي‌گيرد.

در ادامه با ما همراه باشيد تا با انواع قاب عکس و موارد استفاده از آن‌ها آشنا شويد.

انواع قاب عکس بر اساس نوع استفاده

 

قاب عکس ها در حالت کلي به دو دسته اصلي تقسيم مي‌شوند:

قاب عکس روميزي: از قاب عکس روميزي براي قرار دادن تصوير عزيزانتان بر روي کنسول يا ميز کار خود استفاده کنيد تا هميشه حضور آن‌ها را در کنار خود حس کنيد. اين نوع از قاب عکس ها معمولاً براي نمايش خاطرات مربوط به موضوعات خانوادگي و دوستانه همچون مسافرت، مراسم و جشن‌ها استفاده مي‌شوند.

قاب عکس ديواري: يک تابلو ديواري که به عنوان قاب عکس ديواري نيز شناخته مي‌شود، مي‌تواند در هر قسمتي از خانه شما آويزان شود. از اين نوع قاب عکس مي‌توانيد براي فريم بندي عکس‌هاي بزرگ خانوادگي، مناظر عکاسي شده يا هر قطعه ارزشمندي که با آن قصد تزئين ديوار خود را داريد، استفاده کنيد.

انواع قاب عکس بر اساس جنس

قدمت استفاده از قاب عکس به صدها سال قبل برمي‌گردد. اين محصول محبوب تا به امروز جذابيت خود را حفظ کرده و همچنان از پرطرفدارترين گزينه‌ها براي نمايش خاطرات است. انواع قاب چوبي، PVC، فانتزي و... براي استفاده در دکور کاربرد دارند.

 

قاب عکس PVC: در اين مدل از ماده PVC براي بهبود مشخصات استفاده شده. پروفيل پي وي سي مقاومت بالايي دارد و در اثر ضربه آسيبي نمي‌بيند. از طرفي جلوه بسيار مدرن و شيکي در فضا ايجاد مي‌کند.

قاب عکس چوبي: متريال طبيعي و اصيل چوب يادآور همان حس قديمي قاب عکسها است. شما مي‌توانيد اين مدل را در دو رنگ و چهار سايز متنوع به صورت آنلاين سفارش دهيد.

 

قيمت قاب عکس

قيمت قاب‌ها با توجه به جنس و ابعاد متفاوت هستند. بالاتر در قسمت مدلها، با انتخاب مدل مورنظر مي‌توانيد قيمت را مشاهده کنيد. قابل ذکر است که قيمت قاب‌هاي عکس پرينت، به همراه عکس چاپ شده درون آن است. و براي چاپ عکس هزينه جداگانه‌اي پرداخت نمي‌کنيد.

کاربرد قاب عکس در دکوراسيون

انواع قاب‌ها را مي‌توانيد براي نمايش خاطرات در دکور خانه استفاده کنيد. مدلهاي اين صفحه کاملا مناسب نصب روي ديوار هستند. اما اگر به دنبال قرار دادن عکستان روي ميز هستيد، به محصول قاب عکس روميزي مراجعه کنيد.

سفارش قاب عکس

قاب عکس سفيد دوست داريد، قهوه‌اي يا مشکي؟ بزرگ يا کوچک؟ PVC يا چوبي؟ تمام اين مدلها با چند کليک قابل سفارش هستند! کافي است يکي از مدلها را انتخاب کرده و عکس دلخواهتان را آپلود کنيد. سفارش شما در يک روز کاري توليد شده و به آدرستان ارسال مي‌شود.

يک قاب عکس شيک بايد قيمتي متناسب با متريال بکار رفته و ريزه کاري هاي آن باشد، پس بايد قيمت يک قاب را در نظر داشته باشيم که نسبت به فروشگاه هاي ديگر گران تر نباشد. فروشگاه قاب نقاشي علاوه بر ارائه جنس مرغوب در پايتخت، قيمتهاي مناسب، علاوه بر آن تخفيف هاي ?? درصدي براي مشتريان عمده در نظر گرفته است.

براي همه ما جذاب است که زيبا ترين لحظات زندگي مان را در يک قاب عکس ساده و چوبي، با حاشيه هاي زيبا قرار دهيم و در يک کنج خانه بگذاريم تا هر وقت نگاه مان به آن بيفتد، ياد لحظات زيبا در خاطرمان زنده شود. در لغت، قاب عکس را چهار چوبي حاوي يک عکس تعريف مي‌کنند.

سفارش آنلاين قاب عکس

 سفارش آنلاين قاب عکس ، روشي هوشمندانه است. چرا که شما قاب عکس دلخواهتان را در کوتاه ترين زمان و با صرف هزينه ي کمتر دريافت مي کنيد. مخصوصاً که زماني که شما عجله داريد براي اين که کار شما حتي از اين هم ساده تر شود، ما اين امکان را براي شما فراهم کرده ايم که تصوير اثر هنري يا عکسي را که مي خواهيد قاب نماييد، بارگذاري کنيد تا قبل از سفارش، اثر قاب شده ي خود را به صورت آنلاين مشاهده کنيد. شما در اين مجموعه عکس تون براي ما بفرستيد و در هر ابعادي بخواهيد ما چاپ مي کنيم.

 اکثريت قاب دکوراتيو ما قاب عکس طلايي ساده استفاده مي کنند. مجموعه قاب نقاشي مجموعه‌اي پويا و خلاق است که همواره نوآوري را مهم‌ ترين سرمايه خود مي‌شمارد وجه تمايز ما با ساير همکاران، به‌ کارگيري شيوه‌هاي نوين، تجهيزات پيشرفته و اطلاعات به روز در راستاي ارائه هرچه بهتر آثار هنري مي‌باشد حتي شما مي توانيد خريد قاب بزرگ در اين فروشگاه انجام بديد اين مجموعه از حمايت و پشتيباني هنرمندان بزرگ کشور برخوردار بوده که همواره همکاري با آنان از افتخارات اين گروه است و موفق به فروش قاب در سرتاسر ايران عزيز ميباشد ويکي از بهترين قاب سازي تهران و کرج در اين مجموعه علاوه بر  انواع قاب عکس، پاسپارتو در رنگ هاي مختلف را تهيه مي شوند و شما ميتوانيد در هررنگي بخواهيد سفارش بديد سايت قاب عکس آنلاين براي اين‌ک ه بتوانيد قاب عکس‌ها را به صورت آنلاين مشاهده کنيد؛ مراجعه به سايت قاب عکس آنلاين که به وبسايت www.ghabonaghashi.ir شناخته شده است؛ ضروري مي‌باشد.

 اين وبسايت به صورت آنلاين و اينترنتي مشغول به فعاليت مي‌باشد. شما در هر زمان که اراده کنيد مي‌توانيد به سايت مراجعه و محصولات را مشاهده کنيد. آن‌چه در اين وبسايت براي شما عزيزان به نمايش گذاشته شده است؛ انواع مدل قاب عکس زيبا و جذاب مي‌باشد. کيفيت؛ مرغوبيت؛ قيمت مناسب و ارزان؛ ارسال سريع و …. از جمله مواردي هستند که مشتريان زيادي را براي خريد ترغيب مي‌کند. همچنين تنوع در طرح؛ سايز؛ رنگ و جنس محصولات بسيار قابل توجه مي‌باشد.

تمام قاب هاي زيباي ما به عنوان بهترين در رده خود انتخاب شده اند. قاب‌هاي. چوبي اين مرکز به راحتي در پشت باز مي‌شوند و داراي آويزهاي فلزي هستند تا به آساني روي ديوار در هر دو فرمت افقي و عمودي آويزان شوند. قاب هاي طلايي ما سطحي براق دارند و مانند الماس مي درخشند، قاب هاي چوبي ظاهر و احساس بسيار اصيلي دارند.علاوه بر اين همه فريم هاي ما داراي شيشه اکريليک شفاف هستند که به اين معني است که وزن کمتري دارند و در صورت افتادن فريم در کف هيچ خطري براي خرد شدن وجود ندارد.

 شيشه اکريليک توسط لايه پلاستيکي در هر دو طرف محافظت مي شود تا ظاهري بي عيب و نقص و همان حسي را ايجاد کند که وقتي محافظ پلاستيکي را از روي گوشي جديد جدا مي کنيد. شيشه اکريليک داراي خواص بازتابي مشابه شيشه است، اما زيباتر و شفاف تر است. شما مي توانيد براي خريد اينترنتي قاب عکس با شيشه اکريليک شفاف به قاب سازي اهواز مراجعه کنيد.شما مي توانيد تمامي قاب عکس هاي اشاره شده در اين مقاله را  مي توانيد از فروشگاه قاب نقاشي به شکل آنلاين و حضوري سفارش دهيد.

خريد اينترنتي قاب عکس مي تواند در هزينه هاي شما تاثير بگذارد، شما ديگر نيازي به مراجعه حضوري به خصوص در ايام کرونا را نداريد.اگر براي خريد قاب عکس در شيراز و يا اهواز اقدام کنيد مي توانيد با مراجعه به مراکز معتبر آنها را در اندازه هاي زير خريداري کنيد.

علاوه بر اين شما مي توانيد قاب عکس چوبي ساده را نيز به صورت سفارشي در اندازه هاي مختلف از مجموعه ما خريداري کنيد. قاب عکس هاي ما در اندازه ها، رنگ ها و سبک هاي مختلف توليد مي شوند تا يک ديوار عکس خيره کننده ايجاد کنند. شما مي توانيد با خريد اينترنتي قاب عکس، روي ديوار اتاق نشيمن، اتاق خواب يا آشپزخانه يک گالري خانوادگي براي خود ايجاد کنيد.چه به دنبال يک سفارش قاب عکس چند تکه باشيد يا يک قاب کادربندي ساده، ما آن را انجام مي دهيم، هر سبک و هر اندازه از قاب عکس را که بخواهيد مي توانيد در هر زمان از مجموعه ما خريداري کنيد.براي خريد قاب عکس در هر کجا که هستيد نگران نباشيد، ما مي توانيم تمامي نياز هاي شما را با کمترين تعرفه برآورده کنيم، مجموعه ما خدمات خود را به سراسر کشور ارائه مي دهد. اين روزها خريد اينترنتي قاب عکس ايده آل ترين گزينه براي خريداران مي تواند باشد.

منبع :

 

https://www.pinterest.com/pin/1090363759758411265

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/Ghabonaghashi

https://sites.google.com/view/laibafinch4/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/08/29/ghabonaghashi/

https://laibafinch4.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/x0japv/httpsghabonaghashiir/

https://myspace.com/laibafinch4

https://en.gravatar.com/laibafinch4

https://www.ted.com/profiles/37846805

https://www.behance.net/ashariya120

https://laibafinch4.livejoual.com/profile/

https://coub.com/laibafinch4

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 115 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 9:54

امروز در سایت کودک متفاوت در مورد بارداری و مراقبتهای دوران بارداری صحبت خواهیم کرد

پیشتر در زرافه جادویی در مقاله‌ای به چیستی و چگونگی ایجاد ورم و درد پا در دوران بارداری پرداختیم. همچنین علائمی که ممکن است هشداری برای مراجعه به پزشک در هنگام تورم بدن باشند را با هم مرور کردیم. در این مقاله می خواهیم تمامی راهکار ها و روش های درمان خانگی ورم پا در دوران بارداری را به شما معرفی کنیم. حقیقت این است که ورم پا در دوران بارداری ممکن است دردناک باشد یا نباشد. اما هر آنچه هست کسی نمی تواند کتمان کند که این مشکل تقریباً برای تمامی بانوان باردار آزار دهنده می باشد.

 

زرافه-جادویی-13-درمان-خانگی-ورم-پا-در-دوران-بارداری
زرافه-جادویی-۱۳-درمان-خانگی-ورم-پا-در-دوران-بارداری

در همین ابتدا یک مژده بزرگ به شما می دهیم. راهکارهای ساده و خانگی زیادی برای مقابله با درد پا در دوران بارداری وجود دارد. نظرتان درمورد نوشیدن بیشتر آب، خرید یک کفش راحت تر یا برخی کارهای ساده دیگر که می تواند به شکلی جدی به حل مشکل درد پای شما در هنگام بارداری کمک کند چیست؟ اگر آماده اید زرافه جادویی اینبار ۱۳ روش درمان ورم پا در دوران بارداری را با با پرس و جو از متخصصان فن برای ما گرد آورده است. با او همراه شوید:

۱ – از مصرف سدیم خودداری کنید.

واقعیت این است که بدن هرچی که سدیم جذب کند در ازای آن آب بیشتری مطالبه می کند. بنابراین در دوران بارداری اگر نگران ورم و درد پا می باشید بهتر است که تا جایی که ممکن است از مصرف سدیم که به ویژه در نمک روزمره ما ایرانی ها وجود دارد دوری کنید. در مرحله بعدی سعی کنید تا جای ممکن از مصرف غذاهای کنسرو شده مانند تن ماهی نیز اجتناب ورزید. غذاهای کنسرو شده علاوه بر این که حاوی نمک و سدیم بسیار بالایی می باشند حاوی برخی مواد نگهدارنده نیز هستند که به مضرات این مواد نگهدارنده در مقالات دیگری در زرافه جادویی قبلاً پرداخته‌ایم. شما می توانید با استفاده از گیاهان معطری مانند رزماری، آویشن یا پونه کوهی راهی به مراتب آسان تر و سالم تر را برای مزه دار کردن غذاهای خود امتحان کنید.

زرافه-جادویی-درمان-خانگی-ورم-پا-در-دوران-بارداری-نمک-کمتری-بخورید
درمان خانگی ورم پا در دوران بارداری
۲- مصرف پتاسیم خود را افزایش دهید.

مصرف بهینه پتاسیم می تواند به کنترل ورم دست و پا در دوران بارداری کمک شایانی نماید.  حقیقت این است که پتاسیم می تواند مایعات موجود در بدن ما را متعادل کند. مکمل هایی که در دوران بارداری مصرف میکنیم به طور معمول حاوی مقداری پتاسیم می باشد. با این وجود برخی از منابع غذایی خوب دارای پتاسیم را به شما معرفی خواهیم کرد. بهتر است از این مواد خوراکی در رژیم غذایی خود هنگامی که می خواهید با درد پا و ورم آن در دوران بارداری خود مبارزه کنید بیشتر استفاده کنید.

سیب زمینی( در صورت امکان پس از شست و شوی مناسب آن پوست سیب زمینی را نیز میل فرمایید)

موز

اسفناج

لوبیا و عدس

برخی از میوه ها به طور خاص می توان به انار، پرتقال، هویج و چغندر و اشاره کرد. البته اگر دو مورد آخر را جز میوه ها قرار دهیم!

ماست

ماهی سالمون

حقیقت این است که در این زمان بدن مادران دچار تغییرات شگرفی می شود. بدیهی است که به وجود آوردن یک انسان جدید فرایندی به شدت پر رمز و راز خواهد بود. علاوه بر مشکلات جسمانی ممکن است برخی مشکلات روحی نیز شیرینی این دوران را کاهش دهند. در واقع امروزه مشخص شده است که برخی از مشکلات جسمانی ممکن است آرامش روانی ما را مخل کند. نکته مهم تر این است که این رابطه دو سویه است. در واقع اگر درگیری و مشکل روحی و یا حتی یک استرس بی مورد ما را اذیت میکند در همین هنگام بسیاری از مشکلات جسمی کلید راه یافتن به بدن ما را پیدا خواهند کرد. بنابریان همگی ما باید به سلامت جسم و روح خود به یک میزان اهمیت دهیم. با این وجود راهکارها و روش های مختلفی برای کاستن از رنج دوران بارداری توسط متخصصین ارائه شده است. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا به سوالات شما در رابطه با ورم پا در دوران بارداری پاسخ دهیم. چه راهکارهایی برای کاهش درد پا در دوران بارداری وجود دارد؟ آیا ورم پا در این دوران خطرناک است؟ چه موقع بایستی در رابطه با درد پا به پزشک مراجعه کنی؟ راهکارهای درمان خانگی ورم پا چیست؟

حتما بخوانید:  5 نکته برای جلوگیری از یبوست در دوران بارداری

اگر در ابتدای راه بارداری خود هستید شاید سوال ذهن شما این است که چه زمانی ورم پا آغاز خواهد شد؟ در واقع بایستی بدانیم که دلایل درد پا در دوران بارداری چیست؟ اگر بدانیم که ریشه مشکلات چیست شاید بتوانیم راهکار مناسب تری را برای غلبه بر آن مشکل پیدا کنیم. اولین خبر خوب برای شما این است که درد و ورم پا در ماه های پایانی بارداری اتفاق می افتد. بنابراین فرصت کافی برای مقابله را خواهید داشت. با روش هایی که در این مقاله به شما آموزش میدهیم خود را برای مبارزه با درد و ورم پا در آینده ای نه چندان دور آماده کنید!

۳- کافئین کمتری نوش کنید.

درحالی که عمده میزان کافئین از راه قهوه به بدن ما می رسد، مصرف قهوه در دوران بارداری به خودی خود نمی‌تواند دردسر آفرین باشد. اما با این حال مصرف زیاد آن در طول دوران بارداری می تواند مشکل ورم دست و پا را افزایش دهد. مصرف کافئین باعث می شود که نیاز شما به دفع مایعات زیاد شود. بنابراین بدن ما احساس می کند که به مایعات بیشتری احتیاج دارید و از این طریق مایعات بدن را در خود نگه می دارد و باعث ورم بیشتر می شود. اگر از عاشقان قهوه هستید و نمی توانید از خیر مصرف آن بگذارید بهتر است قهوه ی خالص خود را با مقداری شیر مخلوط نمایید تا از میزان کافئین موجود در آن کاسته شود. همچنین اگر از ما میشنوید سایر نوشیدنی های گیاهی ملایم را در طول دوران بارداری خود امتحان کنید.

۴- آب بیشتری بیاشامید.

شاید نوشیدن آب اولین داروی خانگی رفع ورم پا در دوران بارداری باشد. اگر بدن ما به میزان کافی آب دریافت کند آنگاه می تواند با خیال آسوده آب اضافی بین بافتی را رها کند در غیر این صورت بدن از خیر مایعات بدن که باعث و بانی ورم دست و پای ما هستند نخواهد گذشت. توصیه می شود در دوران بارداری روزانه حدود ۱۰ لیوان آب مصرف کنید. اگر این حجم از آب برای شما غیرمعمول است پیشنهاد ما این است که با تهیه یک لیوان زیبا که به شما آرامش می دهد انگیزه خود را برای نوشیدن بیشتر آب افزایش دهید. همچنین شما می توانید با یک افزودنی مناسب مانند نعناع یا آبلیمو عطر و طعم آب خود را تغییر دهید تا میل بیشتری به نوشیدن آب پیدا کنید.

 

زرافه-جادویی-درمان-خانگی-ورم-پا-در-دوران-بارداری-آب-بیشتری-بنوشید
درمان خانگی ورم پا در دوران بارداری
۵- پاهای خود را به سمت بالا نگه دارید و بیشتر استراحت کنید.

اگر دچار ورم پا در دوران بارداری هستید بایستی بیشتر به خود استراحت دهید. در حالی که نشستن و تکان نخوردن به مدت طولانی نمی تواند کمک زیادی به شما کند ایستادن دراز مدت بر روی پاها نیز دردسرهای خاص خود را دارد. بنابراین در طول روز زمان هایی را برای استراحت پاها اختصاص دهید. در این زمانها می توانید پاهای خود را به لبه مبل یا دیوار تکیه دهید و مشغول خواندن کتاب یا چک کردن تلگرام خود شوید. فکر می کنم با دومی راحت تر کنار بیاییم!

زرافه-جادویی-درمان-خانگی-ورم-پا-در-دوران-بارداری-پاهای-خود-را-به-سمت-بالا-نگه-دارید
درمان خانگی ورم پا در دوران بارداری
۶- لباسهای راحت و گشاد تری بپوشید.

فکر می کنم برای همه ما مشخص باشد که پوشیدن لباس های تنگ به خصوص در نواحی فوقانی بدن می تواند مشکل ورم و درد پا در دوران بارداری را افزایش دهد. بنابراین سعی کنید به هیچ وجه از لباس های تنگ در هنگامی که از این مشکل رنج میبرید استفاده نکنید. با یک مقدار حوصله بیشتر به خرج دادن می توانیم لباس های زیبا و راحتی را برای مجالس و مهمانی های خود آماده کنیم.

۷- خنک باشید!

اگر شما در فصل تابستان روزهای اعجاب‌انگیز بارداری خود را می‌گذرانید، بایستی تلاش کنید تا از گرم شدن بیش از حد بدن خود جلوگیری کنید. لباس های راحت و خنک برای خود تهیه کنید. همچنین در زمان هایی که احساس می کنید ورم پای تان بیشتر شده است می توانید از کمپرس های یخ استفاده کنید. اگر نگران سرما خوردن خود نیستید می توانید برای دقایقی بدن خود را نزدیک خروجی کولر قرار دهید و از هوای خنک آن لذت ببرید.

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 1:04

امروز در سایت کودک متفاوت در مورد بارداری و مراقبتهای دوران بارداری صحبت خواهیم کرد

پیشتر در زرافه جادویی در مقاله‌ای به چیستی و چگونگی ایجاد ورم و درد پا در دوران بارداری پرداختیم. همچنین علائمی که ممکن است هشداری برای مراجعه به پزشک در هنگام تورم بدن باشند را با هم مرور کردیم. در این مقاله می خواهیم تمامی راهکار ها و روش های درمان خانگی ورم پا در دوران بارداری را به شما معرفی کنیم. حقیقت این است که ورم پا در دوران بارداری ممکن است دردناک باشد یا نباشد. اما هر آنچه هست کسی نمی تواند کتمان کند که این مشکل تقریباً برای تمامی بانوان باردار آزار دهنده می باشد.

 

زرافه-جادویی-13-درمان-خانگی-ورم-پا-در-دوران-بارداری
زرافه-جادویی-۱۳-درمان-خانگی-ورم-پا-در-دوران-بارداری

در همین ابتدا یک مژده بزرگ به شما می دهیم. راهکارهای ساده و خانگی زیادی برای مقابله با درد پا در دوران بارداری وجود دارد. نظرتان درمورد نوشیدن بیشتر آب، خرید یک کفش راحت تر یا برخی کارهای ساده دیگر که می تواند به شکلی جدی به حل مشکل درد پای شما در هنگام بارداری کمک کند چیست؟ اگر آماده اید زرافه جادویی اینبار ۱۳ روش درمان ورم پا در دوران بارداری را با با پرس و جو از متخصصان فن برای ما گرد آورده است. با او همراه شوید:

۱ – از مصرف سدیم خودداری کنید.

واقعیت این است که بدن هرچی که سدیم جذب کند در ازای آن آب بیشتری مطالبه می کند. بنابراین در دوران بارداری اگر نگران ورم و درد پا می باشید بهتر است که تا جایی که ممکن است از مصرف سدیم که به ویژه در نمک روزمره ما ایرانی ها وجود دارد دوری کنید. در مرحله بعدی سعی کنید تا جای ممکن از مصرف غذاهای کنسرو شده مانند تن ماهی نیز اجتناب ورزید. غذاهای کنسرو شده علاوه بر این که حاوی نمک و سدیم بسیار بالایی می باشند حاوی برخی مواد نگهدارنده نیز هستند که به مضرات این مواد نگهدارنده در مقالات دیگری در زرافه جادویی قبلاً پرداخته‌ایم. شما می توانید با استفاده از گیاهان معطری مانند رزماری، آویشن یا پونه کوهی راهی به مراتب آسان تر و سالم تر را برای مزه دار کردن غذاهای خود امتحان کنید.

زرافه-جادویی-درمان-خانگی-ورم-پا-در-دوران-بارداری-نمک-کمتری-بخورید
درمان خانگی ورم پا در دوران بارداری
۲- مصرف پتاسیم خود را افزایش دهید.

مصرف بهینه پتاسیم می تواند به کنترل ورم دست و پا در دوران بارداری کمک شایانی نماید.  حقیقت این است که پتاسیم می تواند مایعات موجود در بدن ما را متعادل کند. مکمل هایی که در دوران بارداری مصرف میکنیم به طور معمول حاوی مقداری پتاسیم می باشد. با این وجود برخی از منابع غذایی خوب دارای پتاسیم را به شما معرفی خواهیم کرد. بهتر است از این مواد خوراکی در رژیم غذایی خود هنگامی که می خواهید با درد پا و ورم آن در دوران بارداری خود مبارزه کنید بیشتر استفاده کنید.

سیب زمینی( در صورت امکان پس از شست و شوی مناسب آن پوست سیب زمینی را نیز میل فرمایید)

موز

اسفناج

لوبیا و عدس

برخی از میوه ها به طور خاص می توان به انار، پرتقال، هویج و چغندر و اشاره کرد. البته اگر دو مورد آخر را جز میوه ها قرار دهیم!

ماست

ماهی سالمون

حقیقت این است که در این زمان بدن مادران دچار تغییرات شگرفی می شود. بدیهی است که به وجود آوردن یک انسان جدید فرایندی به شدت پر رمز و راز خواهد بود. علاوه بر مشکلات جسمانی ممکن است برخی مشکلات روحی نیز شیرینی این دوران را کاهش دهند. در واقع امروزه مشخص شده است که برخی از مشکلات جسمانی ممکن است آرامش روانی ما را مخل کند. نکته مهم تر این است که این رابطه دو سویه است. در واقع اگر درگیری و مشکل روحی و یا حتی یک استرس بی مورد ما را اذیت میکند در همین هنگام بسیاری از مشکلات جسمی کلید راه یافتن به بدن ما را پیدا خواهند کرد. بنابریان همگی ما باید به سلامت جسم و روح خود به یک میزان اهمیت دهیم. با این وجود راهکارها و روش های مختلفی برای کاستن از رنج دوران بارداری توسط متخصصین ارائه شده است. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا به سوالات شما در رابطه با ورم پا در دوران بارداری پاسخ دهیم. چه راهکارهایی برای کاهش درد پا در دوران بارداری وجود دارد؟ آیا ورم پا در این دوران خطرناک است؟ چه موقع بایستی در رابطه با درد پا به پزشک مراجعه کنی؟ راهکارهای درمان خانگی ورم پا چیست؟

حتما بخوانید:  5 نکته برای جلوگیری از یبوست در دوران بارداری

اگر در ابتدای راه بارداری خود هستید شاید سوال ذهن شما این است که چه زمانی ورم پا آغاز خواهد شد؟ در واقع بایستی بدانیم که دلایل درد پا در دوران بارداری چیست؟ اگر بدانیم که ریشه مشکلات چیست شاید بتوانیم راهکار مناسب تری را برای غلبه بر آن مشکل پیدا کنیم. اولین خبر خوب برای شما این است که درد و ورم پا در ماه های پایانی بارداری اتفاق می افتد. بنابراین فرصت کافی برای مقابله را خواهید داشت. با روش هایی که در این مقاله به شما آموزش میدهیم خود را برای مبارزه با درد و ورم پا در آینده ای نه چندان دور آماده کنید!

۳- کافئین کمتری نوش کنید.

درحالی که عمده میزان کافئین از راه قهوه به بدن ما می رسد، مصرف قهوه در دوران بارداری به خودی خود نمی‌تواند دردسر آفرین باشد. اما با این حال مصرف زیاد آن در طول دوران بارداری می تواند مشکل ورم دست و پا را افزایش دهد. مصرف کافئین باعث می شود که نیاز شما به دفع مایعات زیاد شود. بنابراین بدن ما احساس می کند که به مایعات بیشتری احتیاج دارید و از این طریق مایعات بدن را در خود نگه می دارد و باعث ورم بیشتر می شود. اگر از عاشقان قهوه هستید و نمی توانید از خیر مصرف آن بگذارید بهتر است قهوه ی خالص خود را با مقداری شیر مخلوط نمایید تا از میزان کافئین موجود در آن کاسته شود. همچنین اگر از ما میشنوید سایر نوشیدنی های گیاهی ملایم را در طول دوران بارداری خود امتحان کنید.

۴- آب بیشتری بیاشامید.

شاید نوشیدن آب اولین داروی خانگی رفع ورم پا در دوران بارداری باشد. اگر بدن ما به میزان کافی آب دریافت کند آنگاه می تواند با خیال آسوده آب اضافی بین بافتی را رها کند در غیر این صورت بدن از خیر مایعات بدن که باعث و بانی ورم دست و پای ما هستند نخواهد گذشت. توصیه می شود در دوران بارداری روزانه حدود ۱۰ لیوان آب مصرف کنید. اگر این حجم از آب برای شما غیرمعمول است پیشنهاد ما این است که با تهیه یک لیوان زیبا که به شما آرامش می دهد انگیزه خود را برای نوشیدن بیشتر آب افزایش دهید. همچنین شما می توانید با یک افزودنی مناسب مانند نعناع یا آبلیمو عطر و طعم آب خود را تغییر دهید تا میل بیشتری به نوشیدن آب پیدا کنید.

 

زرافه-جادویی-درمان-خانگی-ورم-پا-در-دوران-بارداری-آب-بیشتری-بنوشید
درمان خانگی ورم پا در دوران بارداری
۵- پاهای خود را به سمت بالا نگه دارید و بیشتر استراحت کنید.

اگر دچار ورم پا در دوران بارداری هستید بایستی بیشتر به خود استراحت دهید. در حالی که نشستن و تکان نخوردن به مدت طولانی نمی تواند کمک زیادی به شما کند ایستادن دراز مدت بر روی پاها نیز دردسرهای خاص خود را دارد. بنابراین در طول روز زمان هایی را برای استراحت پاها اختصاص دهید. در این زمانها می توانید پاهای خود را به لبه مبل یا دیوار تکیه دهید و مشغول خواندن کتاب یا چک کردن تلگرام خود شوید. فکر می کنم با دومی راحت تر کنار بیاییم!

زرافه-جادویی-درمان-خانگی-ورم-پا-در-دوران-بارداری-پاهای-خود-را-به-سمت-بالا-نگه-دارید
درمان خانگی ورم پا در دوران بارداری
۶- لباسهای راحت و گشاد تری بپوشید.

فکر می کنم برای همه ما مشخص باشد که پوشیدن لباس های تنگ به خصوص در نواحی فوقانی بدن می تواند مشکل ورم و درد پا در دوران بارداری را افزایش دهد. بنابراین سعی کنید به هیچ وجه از لباس های تنگ در هنگامی که از این مشکل رنج میبرید استفاده نکنید. با یک مقدار حوصله بیشتر به خرج دادن می توانیم لباس های زیبا و راحتی را برای مجالس و مهمانی های خود آماده کنیم.

۷- خنک باشید!

اگر شما در فصل تابستان روزهای اعجاب‌انگیز بارداری خود را می‌گذرانید، بایستی تلاش کنید تا از گرم شدن بیش از حد بدن خود جلوگیری کنید. لباس های راحت و خنک برای خود تهیه کنید. همچنین در زمان هایی که احساس می کنید ورم پای تان بیشتر شده است می توانید از کمپرس های یخ استفاده کنید. اگر نگران سرما خوردن خود نیستید می توانید برای دقایقی بدن خود را نزدیک خروجی کولر قرار دهید و از هوای خنک آن لذت ببرید.

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 1:02

تفاوت لاستيک فاق کوتاه و بلند

 

يکي از موضوعاتي که علاوه بر سايز لاستيک، تأثير زيادي در انتخاب و عملکرد لاستيک دارد، فاق يا همان ديواره لاستيک است. امروزه لاستيک فاق کوتاه و فاق بلند، از نمونه هاي رايجي است که رانندگان بسته به شرايط از آن استفاده مي کنند. اين دو نوع لاستيک داراي مزايا و معايبي هستند که هر يک در جايگاه خود، انتخاب مناسبي خواهند بود. در اين مطلب که برگرفته از سايت فروشگاه اينترنتي لوازم يدکي کيا مي باشد قصد داريم تا به بررسي تفاوت لاستيک فاق کوتاه و بلند بپردازيم. موضوعي که براي بسياري از کاربران و رانندگان، کاربردي و جذاب خواهد بود. پس اگر قصد خريد لاستيک فاق کوتاه يا فاق بلند داريد و يا آنکه مي‌خواهيد بيشتر با اين مقوله آشنا شويد، اين مطلب براي شماست.

 

فاق لاستيک

احتمالاً شما هم بارها نام فاق لاستيک به گوشتان خورده است و شايد از خود پرسيده ايد منظور از فاق لاستيک چيست؟ فاق لاستيک به نسبت اندازه ديواره لاستيک به پهناي آن گفته مي شود و يکي از شاخصه هاي مهم در عملکرد و کيفيت سواري خودرو محسوب مي شودو تاثير بسزايي در خرابي لوازم يدکي اسپورتيج دارد. فاق لاستيک موضوع مهمي است که مي تواند بر روي فرمان پذيري، دوام و ساير ويژگي هاي لاستيک اثر بگذارد. لذا نبايد به سادگي از کنار آن عبور کرد يا آنکه بي تفاوت و بدون آگاهي و دانش، دست به تغيير آن زد.

فرق لاستيک فاق کوتاه با فاق بلند

همان گونه که بيان شد، فاق لاستيک به نسبت ابعادي يا همان ارتفاع ديواره به پهناي لاستيک گفته مي شود. در نتيجه با کاهش اين پارامتر، لاستيک فاق کوتاه و با افزايش ارتفاع به پهنا، لاستيک فاق بلند توليد مي شود. اين ويژگي سبب ايجاد شرايط خاصي در هريک از انواع لاستيک و دسته موتور اسپورتيج خواهد شد. مزايا و معايبي که بسته به شرايط ، لاستيک هاي فاق کوتاه و يا فاق بلند را به انتخابي مناسب يا نامناسب تبديل خواهد کرد. موضوعي که در ادامه به آن اشاره مي نماييم.

لاستيک فاق کوتاه و فاق بلند از جهات گوناگون با يکديگر متفاوت هستند. چه از منظر ظاهري و چه از لحاظ عملکردي و تأثير براي فاکتورها و سيستم هاي داخلي خودرو. مهمترين موارد تفاوت لاستيک فاق کوتاه و فاق بلند عبارتند از:

 

·         فرمان پذيري خودرو

در لاستيک فاق کوتاه، با کاهش نسبت ابعادي و ارتفاع ديواره ها، سطح تماس با زمين افزايش مي يابد. در نتيجه شعاع کمتري براي چرخش تاير نياز است. اين امر سبب مي شود تا چسبندگي تاير و زمين افزايش يابد. هرچه چسبندگي تاير با زمين بيشتر باشد، فرمان پذيري خصوصاً در سرپيچ ها و دورها با سهولت بيشتري انجام مي شود. نکته حائز اهميت آن است که کاهش فاق لاستيک همواره گزينه خوبي نيست و بايد اين اندازه در حد استانداردي قرار داشته باشد.

·         کيفيت سواري و شتاب خودرو

کاهش نسبت ابعادي در لاستيک فاق کوتاه سبب مي شود تا راحتي سواري خودرو کاهش يابد. به بيان ديگر لاستيک هاي فاق بلند، راحتي و سواري نرم تري را براي خودرو و سرنشينان فراهم مي کند. لاستيک هاي فاق بلند به دليل چسبندگي و سطح تماس بيشتر، سرعت و شتاب بالاتري را براي خودرو به ارمغان مي آورند. حال آن که لاستيک هاي فاق بلند براي قدرت موتور و سرعت هاي پايين و سواري نرم، گزينه مناسبي هستند.

·         نماي ظاهري

لاستيک هاي فاق کوتاه به دليل ظرافت و طراحي ابعادي خاص، نما و جلوه زيباتري به خودرو مي دهند. همين عامل سبب شده تا بسياري از رانندگان به سمت استفاده از لاستيک ديواره کوتاه بسيار پهن روي بياورند. از طرفي ديگر اين انتخاب سبب خواهد شد تا علي رغم فرمان پذيري بهتر، کيفيت سواري به شدت افت نمايد. چرا که کيفيت جاده ها در سطح بالايي قرار ندارد. ضمن آنکه در دست اندازها و پستي بلندي ها لاستيک فاق کوتاه عملکرد خوبي نخواهد داشت.

 

 

·         فشار به سيستم تعليق

يکي از محدوديت هايي که سبب مي شود تا فاق لاستيک را از يک اندازه خاصي نتوان بيشتر يا کمتر کرد، سيستم تعليق خودرو است. در واقع اندازه فاق لاستيک ارتباط زيادي با فشار وارده بر شاسي خودرو است. در نتيجه کاهش و يا افزايش بيش از حد سبب ايجاد فشار بالايي به سيستم تعليق و شاسي خودرو مي شود. در نتيجه سلامت قطعات، خودرو و فرمان پذيري، تحت شعاع قرار خواهدگرفت.

·         تأثير در اندازه رينگ

لاستيک هاي فاق کوتاه بدون آن که سبب تغيير قطر تاير شوند، به دليل کاهش اندازه ديواره، فضاي بيشتري را براي رينگ فراهم مي کنند. در نتيجه با افزايش رينگ، عملکرد ترمز ABS و سيستم ضد ترمز بهبود خواهد يافت. هرچند همان گونه که اشاره شد، هرچه فاق لاستيک کوتاه تر باشد، امکان فشار در اثر عبور از دست اندازها و فشار به سيستم تعليق خودرو امري قابل ملاحظه خواهدبود. لاستيک هاي فاق بلند در نقطه مقابل قرار مي گيرند و راحتي بهتر در سواري فراهم مي کنند. از طرفي ديگر فضاي کمتري براي رينگ وجود خواهد داشت.

https://did.li/auJ5q

  https://mub.me/iXUU

https://llk.dk/acqm8t

انتخاب لاستيک فاق کوتاه يا فاق بلند

همان گونه که در تفاوت لاستيک فاق کوتاه و بلند بيان شد، هريک از آن ها مزاياي و معايب خاص خود را دارند. اين موضوع سبب شده تا خودروسازان با درنظرگيري پارامترهاي مختلف از قبيل استانداردهاي سيستم تعليق، فاکتورهاي مهندسي خودرو و ميزان فرمان پذيري و راحتي خودرو، اقدام به طراحي لاستيک‌هاي خاص براي هريک از خودرو ها نمايند.

در نتيجه اغلب خودروهاي دنيا داراي لاستيک استاندارد و متناسب خود هستند. با اين حال به منظور تغيير و انتخاب لاستيک فاق کوتاه يا فاق بلند، بهتر است محدوديت ها، شرايط رانندگي از قبيل جاده و کيفيت سواري را درنظر گرفت. لاستيک هاي فاق کوتاه براي سرعت و شتاب هاي بالا، سوراي نه چندان نرم، قدرت موتور بالا و ظاهر جذاب گزينه بهتري هستند. حال آن که لاستيک هاي فاق بلند براي افزايش کيفيت سواري، سرعت ملايم و قدرت موتور پايين تر، طول عمر بالاتر و هزينه کمتر مناسب هستند.

کلام آخر

فاق لاستيک يکي از فاکتورهاي مهم در انتخاب و استفاده از لاستيک است. فاق لاستيک علاوه بر تأثير در جذابيت ظاهري، در عملکرد خودرو نيز نقش دارد. موضوعي که برخي رانندگان به آن بي توجهند. فاق لاستيک مي تواند در فرمان پذيري، کيفيت سواري، دوام لاستيک، سرعت خودرو و فشار به سيستم تعليق مؤثر باشد. بدين منظور شرکت هاي خودروسازي معمولاً حدود استانداردي را براي لاستيک هاي هر خودرو درنظر مي گيرند.

منبع :

https://www.party.biz/forums/topic/85863/never-seen-a-video-like-this-in-2022/view/post_id/532090

https://testbuscenter.nationalboard.org/home/2019/02/14/general-meeting

https://integrativenutrition.liveeditaurora.com/blog/2019/02/21/setting-moing-routines

https://www.realgabinete.com.br/portalweb/Biblioteca/Apresenta%C3%A7%C3%A3o/emodule/781/eitem/85

https://www.tripadvisor.com/Profile/arvana2022

https://www.4shared.com/u/sJfJu6Wo/vatiy89390.html

https://disqus.com/by/arvan5775/about /

https://www.ted.com/profiles/38380420/about

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/show_user.php?userid=11072538

https://worldcosplay.net/member/1081023

http://bioimagingcore.be/q2a/user/arvan5775

https://list.ly/vatiy89390/lists

 

https://ravenmag.ir/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D8%A7%D9%82-%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87-%D9%88-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF/

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 147 تاريخ : جمعه 29 مهر 1401 ساعت: 2:03

فروشگاه اينترنتي لوازم يدکي هيونداي

خودروهاي هيوندا در کشور ما طرفداران بسيار زيادي دارد. تقاضاي زياد هموطنان براي خريد اين برند خودرو موجب گرديد که فروشگاه هاي لوازم يدکي هيونداي به فکر تهيه و فروش قطعات هيونداي اصل و اورجينال بيفتند.مجموعه اروند پارت به صورت تخصصي در زمينه واردات و توزيع قطعات خودروهاي هيونداي و کيا فعاليت مي کند.ما در مجموعه اروند پارت تلاش کرده ايم تمام قطعات هيونداي را در برندهاي اصلي و اورجينال و وارداتي که داراي کيفيت مشابه هستند را عرضه برسانيم. با خريد اينترنتي لوازم هيوندا مي‌توانيد آنها را در هر سراسر کشور از جمله تهران، کرج، مشهد، شيراز، اصفهان و حتي کوچکترين شهرها درب منزل خود دريافت کنيد.

ليست قيمت لوازم يدکي هيونداي

ممکن است شما هم در زمان خريد لوازم يدکي هيونداي و کيا موتورز با برندهاي مختلف و قيمت هاي کاملا متفاوتي روبرو شده باشيد که اين موضوع باعث سردرگمي شما در هنگام خريد قطعات شود. بررسي اصل يا تقلبي بودن قطعات هيونداي از طريق ظاهر آن نيز امکان پذير است. اگر کمي با دقت قطعات را بررسي کنيد متوجه جوشکاري و برشکاري هاي خوب قطعات اصل خواهيد شد. همچنين لوگو و نوشته حک شده روي اين قطعه از شاخص هاي تشخيص قطعه اصلي مي باشد. توجه داشته باشد تمام قطعات هيونداي با کد فني مخصوص به فروش مي‌رسد. به همين دليل در زمان خريد بايد حتما شماره شاسي خودروي خود را به همراه داشته باشيد تا با اعلام آن، کارشناسان فروش قطعه مناسب خودروي شما را ارائه نمايند.

انواع قطعات يدکي هيونداي

لوازم يدکي هيونداي به چند دسته اصلي تقسيم مي‌شود :

  • قطعات مصرفي همچون شمع، لنت ترمز ، صافي بنزين ، فيلتر روغن ، فيلتر هوا، فيلتر کابين
  • قطعات موتوري همچون ياتاقان ، واشر سر سيلندر، زنجير تايم ، واشر کامل و
  • قطعات جلوبندي شامل سگدست ، سيبک فرمان، کمک فنر، قرقري ، دسته موتور، سيبک طبق ، سر پلوس و
  • قطعات بدنه همچون درب ، آينه بغل ، گلگير، شلگير، سپر، دياق و

جهت مشاهده ليست قطعات ، به فروشگاه  اروند اتو پارت مراجعه کنيد

ليست تعدادي از قطعات موجود در سايت

 

لوازم يدکي النترا مدل 2011 تا 2019 | قطعات النترا شرکتي کرمان موتور

لوازم يدکي آزرا گرنجور مدل 2007 تا 2019 - فروشگاه اروند پارت

لوازم يدکي اکسنت مدل 2014 تا 2017 | قطعات يدکي اکسنت مونتاژ شرکتي

آينه بغل اکسنت با بهترين قيمت | فروشگاه اروند اتو پارت

اتوماتيک استارت اکسنت با بهترين قيمت | فروشگاه اروند اتو پارت

اواپراتور اکسنت با بهترين قيمت | فروشگاه اروند پارت

براکت چپ و راست سپر عقب هيونداي النترا با بهترين قيمت | فروشگاه اروند اتو پارت

منبع :  https://arvandautopart.com/hyundai-spare-parts/

 

https://faheemkhatri.blogspot.com/2022/09/blog-post_18.html

https://sites.google.com/view/sdsfsf-fsf-sfsdfs-fs-fs/home

http://offpageseo2000.weebly.com/3/9357272

https://medium.com/@narif67241/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C-5964c1b968d4

https://seo142463006.wordpress.com/2022/09/19/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%db%8c%d8%af%da%a9%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%a7 /

https://www.liveinteet.ru/users/faheemkhatri4/post495048653 /

https://www.eveote.com/shard/s356/sh/2d5ce234-eb10-cc05-258f-ae5a0eafe45f/ef5adc01519d903c96ec3c44e1c53296

https://app.box.com/s/hlho3cd5m3mc10q5muwr7kjuxnmx8m9i

https://telegra.ph/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%DB%8C%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%DA%A9%DB%8C%D8%A7-09-19

https://diigo.com/0q0v70

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 154 تاريخ : جمعه 29 مهر 1401 ساعت: 2:01

لینک دوستان

خبرنامه